Beoordeeld op 22 januari 2017 via mobiele applicatie

Hier is gewoon niets op aan te merken. We zijn vriendelijk ontvangen en wegwijs gemaakt op de verdieping. Het was lekker knus en schoon. De bedden sliepen heerlijk en het ontbijt was fantastisch. Vlakbij o.a. Sittard en Roermond. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 14 december 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens het Oktoberfest Sittard met 4 personen overnacht. Vriendelijk ontvangen en een korte uitleg gekregen. Vervolgens de sleutel gekregen zodat we er altijd in konden. De bedden sliepen heerlijk en het ontbijt was meer dan prima! Al met al zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 oktober 2016 via mobiele applicatie

Geweldige b&b. Vriendelijk ontvangsten en duidelijke uitleg. De bedden liggen heerlijk en de faciliteiten zijn goed. Maar wat echt geweldig was is het ontbijt. Hiervoor moeten ze wel 15 keer de trap op lopen. En dat is het waard!

Datum van verblijf: oktober 2016