Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden rechtstreekse geboekt voor 12 dagen en werden keurig opgehaald bij de luchthaven. Na een rit van een 2uur op Lodge aangekomen. En dan s'morgens ontwaken met vogelgeluiden om je heen. En de rust op/bij de lodge. Eten is prima en voldoende keuze. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De excursies vanaf de lodge zijn leuk en je krijgt veel te zien.
Kortom heerlijk even tot rust komen

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

We waren maar 1 dag bij Abca's Creek lodge om enekel activiteiten te doen. Alles is goed geregeld en zeer leuk opgezet. We hebben hier ook heerlijk gelunched. De boottocht op de Creek is de moeite waard, hoewel we wat meer vogels hadden verwacht. De fietstocht naar het nabij gelegen dorp was een leuk uitje

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

wat een geweldig mooie plek om naar toe te gaan.. personeel is supervriendelijk.. de natuur is mooi... er wordt van alles gedaan om je een paar heerlijke dagen te bezorgen.
Je kunt wandelen, varen, zwemmen, fietsen of gewoon heerlijk relaxen op 1 van de vele plekjes in de prachtige tuin

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 4 januari 2020

Afgelopen december geweest,, nieuwe zoogenaamde luxe kamer genomen tegen extra betaling.
Geen zeep, douche werkte níet, wastafel met zeikstraaltje, geen tafel of stoel op de kamer, dus je moet alles op de grond leggen.
Tot overmaat van ramp s'nachts ook nog door het bed gezakt, knalt de lattenbodem in 1 keer op de grond.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 10 december 2019

Prachtige plek midden in de mooie natuur van Gambia. Super personeel waarbij niets te veel gevraagd is. Eigenaren zijn zeer betrokken bij hun leefomgeving. Bij een trip naar Gambia mag een tussenstop op deze plek niet ontbreken.

Datum van verblijf: november 2019