“Heerlijke hamburgers !”
Beoordeling van The Grill

The Grill
Geclassificeerd als nr. 17 van 148 Restaurants in El Albir
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke hamburgers…..net anders dan anders Top ! Goede friten……en een super leuk plekje ….prijs kwaliteit is dik in orde ….en een super vriendelijk en correcte bediening door Andrea

Datum van bezoek: augustus 2021

28 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten, goede sfeer en ondanks de drukte deed personeel alles voor een tafeltje voor ons. Beef Tataki en beef Tartare fenomenaal!

Datum van bezoek: juni 2021
28 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip restaurant met jonge topchefs. Foodsharing concept met best nacho’s ever. Verse burger maar het meest genoten van de chickenwings. Leuke open keuken of genieten op het buitenterras. Go.

Datum van bezoek: oktober 2020
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ga je naar toe, als je de perfecte hamburger wil eten, staan wel laag op TripAdvisor voor de kwaliteit die ze bieden.

Datum van bezoek: augustus 2019
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een hele goede hamburger! We waren hier voor de eerste keer en we komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die The Grill bekeken, bekeken ook

El Albir, L'Alfas del Pi
El Albir, L'Alfas del Pi

In The Grill geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.