“Lekker gedineerd met vrienden”
Beoordeling van Bohemia Resturant

Bohemia Resturant
Geclassificeerd als nr. 55 van 153 Restaurants in El Albir
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellig restaurant. Erg druk, maar gelukkig hadden we de 2 keer dat we er met vrienden waren een tafel boven.
Het menu, met keuze uit diverse voor- en hoofdgerechten, was uitermate billijk geprijsd. Wij namen als voorgerecht een carpaccio en een garnalencocktail; als hoofdgerecht een tong. Deze laatste was heel groot, goed gekruid en lekker. Een lekker toetje slot het geheel af en bij de koffie werden we verrast met een kleurtje. Inbegrepen een halve liter wijn en dat alles voor +/- € 15 p.p.

Datum van bezoek: februari 2020

16 februari 2020 beoordeeld

Regelmatige bezoeker, steeds goed en lekker, aangename sfeer en superleuke bediening daar de eigenaars zelf. Gewoon een zekere dagelijkse aanrader voor iedereen!

Datum van bezoek: januari 2020
4 februari 2020 beoordeeld

Voor 13,95 (!) krijg je starter (bv slakken, soep of carpaccio), hoofdgerecht (ij namen prima tong), nagerecht ( bv eenvoudige ijscoupe), fles wijn met z’n tweeën, brood met prima aioli en als afsluiting glaasje limoncello of bailey’s bv. Vriendelijke (zij) of gejaagde (hij) bediening. Gezellige inrichting. Druk bezocht.

Datum van bezoek: februari 2020
6 juli 2019 beoordeeld

Keuze menu,s tussen 3 soorten, en wijn inbegrepen, zeer lekker. Ga alle weken als ik in Albir verblijf, zeer vriendelijk personeel en met terras buiten bij goed weer.

Datum van bezoek: november 2018
25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant. Vandaag (25/6/2019) een heerlijk diner genuttigd bij Bohemia. Voorgerechten bestonden uit soep en een carpaccio, hoofdgerecht kalfsmedallions en een biefstukje, garnituur en patatjes erbij, koffie met appel en chocoladetaart toe. Fles wijn erbij en een drankje van het huis. Alles voor 28,80 (totaalprijs voor 2p). Ongekend gewoon.

Eten was vers en heerlijk bereid ! Een echte aanrader als je in Albir wil eten.

Zijn er ook nadelen ? Tsja, je zit aan een rotonde en het uitzicht is niet super maar daar is prima mee te leven !

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bohemia Resturant bekeken, bekeken ook

El Albir, L'Alfas del Pi

In Bohemia Resturant geweest? Deel je ervaringen!