“Super lekker”
Beoordeling van Vintage

Vintage
Geclassificeerd als nr. 5 van 30 Restaurants in Kontich
9 augustus 2020 beoordeeld

Eten was subliem interieur heel gezellig,maar als je wijn per glas neemt krijg jeeen bodempje en kost het 9 euro per glas.je kunt beter een fles nemen.
Toen we de eerste keer waren geweest was het een andere kelner en die was niet zo zuinig met inschenken.

Datum van bezoek: maart 2020

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging is mooi en landelijk. We zaten op het terras wat helaas vol zat met vliegende mieren. Voor het aperitief kregen we geen drankkaart dus maar gewoon genomen wat aangeraden werd, wat achteraf wel heel lekker was. De amuzes en hoofdgerechten waren heel lekker, maar met hoofdgerechten tussen de 30 en 55€ verwacht ik meer. Dit zijn prijzen voor een 1-sterrenzaak. Ook de nagerechten, een (wel lekkere) brownie met een ieniemienie bolletje ijs zijn te duur. De bediening vond ik redelijk onaangenaam, 'schoolboek beleefd'. Ik zou het 4 sterren gegeven hebben als de prijs-kwaliteitverhouding beter was, ik kom hier helaas niet nog eens.

Datum van bezoek: juli 2020
19 juni 2020 beoordeeld

Ga je voor frieten en kroketten blijf er dan weg. Ga je - ondanks de naam bistro - voor verfijnde restaurantkwaliteit in een aangenaam luchtig kader en voor vriendelijke ontvangst en bediening, dan is het een absolute aanrader !

Datum van bezoek: juni 2020
16 februari 2020 beoordeeld

Voor ons was het de eerste keer dat we hier kwamen maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. We werden zeer vriendelijk ontvangen in een prachtig kader. De menu is niet super uitgebreid maar in mijn ogen duidelijk en correct. Wij kozen voor het 6 gangen diner en lieten ons vakkundig begeleiden door de sommelier voor de wijn.
Het eten was zeer lekker. Geen grote porties maar zeker voldoende en stuk voor stuk smaakbommetjes; Ook de bijhorende wijnen waren perfect uitgekozen. Als enig minpuntje kan ik enkel de tas thee als afsluiter aanhalen. Deze was echt klein en de earl grey was niet echt te proeven.
Het restaurant is zeker een bezoekje waard.

Datum van bezoek: februari 2020
15 februari 2020 beoordeeld

het personeel en het koppel dat de service doen (eigenaars ?) waren zeer voorkomend, vriendelijk en maakte tijd. De kaart is compact en heeft uitleg nodig over hoe het systeem werkt. Niet Duidelijk dus.
Gerechten waren prima in orde, met zeer dure japanse oesters, die uiteindelijk Grevelingse waren ... maar alles mocht zeker beter gekruid worden en de porties groter.
Amuses mini en miste smaak. Hadden een 4 gangen menu genomen en dit was voor mij echt te weinig

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Vintage bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

In Vintage geweest? Deel je ervaringen!