“Topklasse”
Beoordeling van Vintage

Vintage
Geclassificeerd als nr. 6 van 31 Restaurants in Kontich
19 juni 2020 beoordeeld

Ga je voor frieten en kroketten blijf er dan weg. Ga je - ondanks de naam bistro - voor verfijnde restaurantkwaliteit in een aangenaam luchtig kader en voor vriendelijke ontvangst en bediening, dan is het een absolute aanrader !

Datum van bezoek: juni 2020

16 februari 2020 beoordeeld

Voor ons was het de eerste keer dat we hier kwamen maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. We werden zeer vriendelijk ontvangen in een prachtig kader. De menu is niet super uitgebreid maar in mijn ogen duidelijk en correct. Wij kozen voor het 6 gangen diner en lieten ons vakkundig begeleiden door de sommelier voor de wijn.
Het eten was zeer lekker. Geen grote porties maar zeker voldoende en stuk voor stuk smaakbommetjes; Ook de bijhorende wijnen waren perfect uitgekozen. Als enig minpuntje kan ik enkel de tas thee als afsluiter aanhalen. Deze was echt klein en de earl grey was niet echt te proeven.
Het restaurant is zeker een bezoekje waard.

Datum van bezoek: februari 2020
15 februari 2020 beoordeeld

het personeel en het koppel dat de service doen (eigenaars ?) waren zeer voorkomend, vriendelijk en maakte tijd. De kaart is compact en heeft uitleg nodig over hoe het systeem werkt. Niet Duidelijk dus.
Gerechten waren prima in orde, met zeer dure japanse oesters, die uiteindelijk Grevelingse waren ... maar alles mocht zeker beter gekruid worden en de porties groter.
Amuses mini en miste smaak. Hadden een 4 gangen menu genomen en dit was voor mij echt te weinig

Datum van bezoek: februari 2020
26 december 2019 beoordeeld

Nogmaals zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw in het charmante Bistro Vintage. Als aperitief een lekker glaasje champagne gedronken, al is de gin tonic ook echt een aanrader. De bediening was heel vriendelijk. We wilden genieten van de full experience, dus zijn we voor de grote Vintage menu gegaan. Elke gang was heerlijk en zag er ook mooi uit. De jonge chef kent duidelijk z’n vak en is niet bang te experimenteren. De wijnen waren geweldig en verrassend - maar wat wil je ook met een topsommelier als Steven Wullaert. Dankzij het grote terras en de rustige locatie is het trouwens echt genieten om er buiten te eten in de zomer, zowel voor een zakenlunch als ‘s avonds.

Kortom, proficiat aan het voltallige Bistro Vintage team en zeer vermoedelijk tot snel!

Datum van bezoek: juni 2019
25 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals gewoonlijk een topavond in de Vintage! Gezellige en gemoedelijke sfeer gecombineerd met top gastronomie... die ster is niet veraf! Wel oppassen voor de wijn, te goed om af te blijven als bob - maar de alcoholvrije alternatieven maken veel goed!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Vintage bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

In Vintage geweest? Deel je ervaringen!