“Salt & Peper”
Beoordeling van Vintage

Vintage
Geclassificeerd als nr. 6 van 31 Restaurants in Kontich
15 februari 2020 beoordeeld

het personeel en het koppel dat de service doen (eigenaars ?) waren zeer voorkomend, vriendelijk en maakte tijd. De kaart is compact en heeft uitleg nodig over hoe het systeem werkt. Niet Duidelijk dus.
Gerechten waren prima in orde, met zeer dure japanse oesters, die uiteindelijk Grevelingse waren ... maar alles mocht zeker beter gekruid worden en de porties groter.
Amuses mini en miste smaak. Hadden een 4 gangen menu genomen en dit was voor mij echt te weinig

Datum van bezoek: februari 2020

26 december 2019 beoordeeld

Nogmaals zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw in het charmante Bistro Vintage. Als aperitief een lekker glaasje champagne gedronken, al is de gin tonic ook echt een aanrader. De bediening was heel vriendelijk. We wilden genieten van de full experience, dus zijn we voor de grote Vintage menu gegaan. Elke gang was heerlijk en zag er ook mooi uit. De jonge chef kent duidelijk z’n vak en is niet bang te experimenteren. De wijnen waren geweldig en verrassend - maar wat wil je ook met een topsommelier als Steven Wullaert. Dankzij het grote terras en de rustige locatie is het trouwens echt genieten om er buiten te eten in de zomer, zowel voor een zakenlunch als ‘s avonds.

Kortom, proficiat aan het voltallige Bistro Vintage team en zeer vermoedelijk tot snel!

Datum van bezoek: juni 2019
25 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals gewoonlijk een topavond in de Vintage! Gezellige en gemoedelijke sfeer gecombineerd met top gastronomie... die ster is niet veraf! Wel oppassen voor de wijn, te goed om af te blijven als bob - maar de alcoholvrije alternatieven maken veel goed!

25 december 2019 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hebben we vorige zaterdag een bezoekje gebracht aan Bistro Vintage. We werden hier professioneel en hartelijk ontvangen. Op een heel aangename en toegankelijke wijze werd ons de kaart toegelicht. In tegenstelling tot de onverbeterlijke kankeraars en haatsmurfen die blijkbaar enkel menu's met prentjes gewoon zijn in 8 talen, hadden we snel onze keuze gemaakt. Ook met betrekking tot de wijn konden we het blijkbaar niet beter treffen dan met een voormalige beste sommelier van België. Gezwind en met een kwinkslag. De gepresenteerde plats waren mooi gedresseerd en zeer evenwichtig en met dagverse producten. We hebben deze avond in een topsetting doorgebracht en zijn met een bijzonder warm gevoel huiswaarts gegaan. Het was ons zeer snel duidelijk dat deze mensen hun vak met passie bedrijven wat een verademing is in de huidige gastronomische wereld. We komen zeker terug.

24 december 2019 beoordeeld

Zeer snobachtige hypocriet gespeelde verwelkoming. Geen aperitief kaart. Je krijgt de slechtste gin die ik ooit gedronken hebt, en men vertelt je alleen dat hij uit London komt. Geen huiswijn in voorraad, geen lijst van open flessen. Je wordt iets minderwaardig geserveerd wat nog niet van ver trekt op wat je wou. Eten is minuscuul klein. Voorgerecht was alleen schuim, van truffel was niets te smaken. Hoofdgerecht was degelijk maar fritten veel te dik en te plat. Creme brulée was een dun laagje over de bodem van een potje, zeer droog en korrelig: deugde niet. Versnaperingen krijg je pas als je koffie al op is. Interieur is saai met harde ondergrond zodat er geweldig veel lawaai is. Obers nemen hun tijd niet maar doen alles supersnel, zelfs praten, dus niet gezellig. Conclusie: zwaar overroepen, dure rekening, veel complimenten en streken, weinig op je bord en dan nog niet eens goed klaargemaakt. Het zal bij één keer blijven.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Vintage bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

In Vintage geweest? Deel je ervaringen!