“Lekker, vlot en vriendelijk ”
Beoordeling van Gozar

Gozar
Geclassificeerd als nr. 1 van 30 Restaurants in Kontich
Keukens: Belgisch, Internationaal
19 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename verrassing
Zalig zitten op het terras. Suggestie menu genomen
Lekker Bediening was ondanks de drukte vriendelijk en correct. Wij komen zeker nog terug

Datum van bezoek: juli 2021

12 juni 2021 beoordeeld

Hoofdgerecht werd ongeveer 10 minuten na voorgerecht geserveerd . De rokers zaten gewoon onder het overdekte terras . Het was vandaag heel koud op het terras toen we vroegen of we ergens anders konden zitten was dit niet mogelijk . Heel duur voor wat het was ! Spijtig ! Ook niet heel vriendelijk !

Datum van bezoek: juni 2021
Sofie V, Eigenaar van Gozar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2021

Beste Myriam,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent na uw bezoek aan Gozar.
Klantvriendelijkheid is super belangrijk voor ons en wij krijgen daar eerlijk gezegd ook super veel complimenten over.

Er was inderdaad gisteren een frisser briesje, dat was zo overal op ons terras. De tafels buiten die iets meer uit de wind stonden waren reeds bezet of konden we omwille van gevraagd door een klant bij reservatie niet aan jullie geven.
De weersomstandigheden hebben wij jammer genoeg niet in de hand.

Aan rokers vragen wij telkens om rekening te houden met de tafels rondom. Dit wordt door de meesten ook flink gerespecteerd. Roken op het terras is niet bij wet verboden, wij zullen trachten nog meer te letten op eventuele overlast.

Ik vermoed dat uw verdere negatieve opmerkingen gevoed worden door de ontevredenheid die u had over uw tafel. Onze prijszetting is zeer correct voor de kwaliteit die wij serveren en onze porties zijn zeker ook niet klein.

Het is inderdaad spijtig dat u dit op deze manier wenst uit te drukken.
Wij doen in ieder geval verder zoals we dat gewoon zijn, met veel energie en liefde voor onze job!

Fijne zondag nog!

2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en meer dan voldoende eten, zeer lekkere garnaalkroketten.beperkte kaart wegens Corona maar voldoende keus.

Datum van bezoek: oktober 2020
5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening vlot en zeer vriendelijk. Iedereen van ons gezelschap zeer tevreden over het eten en de wijn. Een echte aanrader we gaan zeker nog terug.

Datum van bezoek: september 2020
27 juli 2020 beoordeeld

Altijd lekkere suggesties (bijvoorbeeld nu tartaar coquille en zalm, verse tonijn pasta pesto, echt aanraders!), veel afwisseling, de meest perfecte bediening, nooit gezien: altijd vlot, attent, drankjes op tijd en ongelooflijk vriendelijk. En ook in Corona-tijden voel je je echt goed hier: zakjes op tafel voor je mondmaskers, personeel ontsmet constant handen, mooie spreiding tafels. Echt doen!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Gozar bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Kontich, Antwerpen

In Gozar geweest? Deel je ervaringen!