“etentje met twee”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Afhalen
19 juni 2018 beoordeeld

vriendelijke bediening, je voelt je altijd welkom. authentiek koppel dat de zaak uitbaat. genoeg keuze in pizza's

14 mei 2018 beoordeeld

Dit weekend kennisgemaakt met Il Monello. Vriendelijke bediening en zeer uitgebreide keuze aan pizza's. De pizza's waren heerlijk en ook de pasta vongole heeft gesmaakt. Dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader!

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine zaak, wat op zich geen probleem is, maar plak de mensen dan niet tegen elkaar...

De pizza was basic. De pizza van de afhaal is beter en heeft meer smaak. Ik bestelde een 4 kazen. Daar zou pikante peper opliggen... Gho misschien in de verte aangeraakt... het zelfde met de gorgonzola.
Nope. Hier zie je mij niet meer terug ik haal wel een pizza bij Domino’s veel lekkerder en goedkoper...

21 januari 2018 beoordeeld

Wij zijn gisteren avond met de dochters en kleinkinderen naar Il Monello geweest om onze verjaardagen te vieren. Het is een succes geweest. De pizzas waren heel lekker en de nagerechten ook ! Vriendelijke bediening ook.

Ik heb ook mijn italiaanse kennis kunnen gebruiken !

Alla prossima volta !

7 oktober 2017 beoordeeld

Voor de eerste keer hier gaan eten.
Zeer gezellig en goede bediening en zeeer lekkere pizza gegeten ik zou zeggen bye bye pizza hut hello back Monello.
Was de fooi vergeten sorry zal zeker de volgende keer geven want wij komen zeker terug

Reizigers die Il Monello Pizzeria bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Il Monello Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!