“Meesterlijk lekker, heerlijk genieten.”
Beoordeling van La Cucina

La Cucina
Geclassificeerd als nr. 7 van 31 Restaurants in Kontich
Keukens: Italiaans
20 februari 2018 beoordeeld

Reeds enkele malen bezocht ik dit restaurant, Zowel voor een zakelijke bespreking, als onder vrienden als met het gezin.
Geen enkele keer kon ik de kok betrappen op een zwak moment. Telkens was het eten heerlijk.
De bediening was telkens professioneel. Zelfs afgelopen weekend toen het vreselijk druk was.
Kortom, heerlijke en eerlijke keuken. Mooie gunstig geprijsde wijnkaart (Al mag daar van mij best nog een Amarone, Primitovo en een Negro Amaro bij :-) )
In een leuk kader met een zeer goede bediening.
Dat we hier nog dikwijls mogen komen!

Een TripAdvisor-lid
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza, maar niet uitzonderlijk, maar de stress die gepaard gaat met het feit dat je met een vierjarige op pizzarestaurant durft te gaan, overschaduw het hele diner. Er zijn in de buurt betere Italiaanse restaurants die wel kinderen kunnen appreciëren.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Correte bediening, met een vakman die kookt vanuit zijn hart pasta gegeten met huisgemaakte lookolie.Mijn vrouw genoot van een heerlijke pizza die duidelijk uit de oven kwam op de juiste (hoog) temperatuur. Een lekkere huiswijn die ons bijde kon bekoren. Afsluiter...een overheerlijke Italiaanse dessertassortiment.

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig om een meter pizza te kunnen gaan eten! Per 25cm mag je kiezen uit de velen keuzes in pizzasoorten! Dus 4 smaken per meter!!! Geweldig concept voor met kids te doen! Mijn kinderen kozen beiden o ernaartoe te gaan voor hun verjaardag Heel prijs/kwaliteitsgericht! Geweldig ook om mee te nemen in een doos van 1 meter!

10 december 2017 beoordeeld

Met 8 aan tafel hadden als voorgerecht gekozen voor de Italiaanse charcuterie et de mini bruschette. Heerlijk! Als hoofdgerecht werd er gekozen voor pasta alle vongole met heel veel venusschelpjes en ook voor pizze. De pizze zijn heel lekker en worden verkocht aan de meter. Jammer genoeg heb ik de naam van het nagerecht vergeten (was een suggestie) maar iedereen heeft bijna zijn bord afgelikt ! Prijs/kwaliteit : dik in orde! We komen zeker terug!

Reizigers die La Cucina bekeken, bekeken ook

Kontich, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

Mechelen, Antwerpen

In La Cucina geweest? Deel je ervaringen!