“Ruimte voor gespreken - lekker en verrassend lunchmenu”
Beoordeling van Condacum

Condacum
Geclassificeerd als nr. 3 van 30 Restaurants in Kontich
Keukens: Belgisch, Frans, Fusion
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
6 februari 2022 beoordeeld

Al 2x geweest en telkens het lunch menu genomen en telkens verrast geweest. Leuke combinaties en niet "het gewone". Een aanrader voor een business lunch.

Datum van bezoek: januari 2022

13 januari 2022 beoordeeld

Goed om regelmatig te komen. Nooit ontgoocheld geweest.
Prima kwaliteit / prijs.
Vriendelijke en accurate bediening.

Datum van bezoek: januari 2022
25 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Als trouwe fan kom ik hier al 14 jaar op regelmatige basis eten. Ik heb dus al wat managers en personeel weten komen en gaan.
Echter heb ik hier steeds lekker gegeten en kwam ik met plezier terug.

Tot vandaag! Ik bestelde een hertenkalf filet omdat het kerstdag is en omdat ik overtuigd werd door onze garçon. Ik bestelde hem saignant, met portosaus en amandelkroketjes.
Mijn vriend bestelde een filet pur met de nodige side dishes.
Toen ik mijn hertenkalf kreeg bleek deze nog bleu te zijn en liep het bloed er nog uit, niet echt smakelijk dus. Ik stuurde mijn gerecht dan ook terug. Toen ik mijn gerecht terug kreeg leek mijn filet heropgewarmd in een microgolf of een stoomoven maar het was absoluut niet meer te eten. Mijn filet zag grijs en was nog steeds gesneden op de plaatsen waar ik hem aansneed, ook kreeg ik eens maar een half gerecht terug. De kroketjes had ik ook gewisseld omdat de amandelkroketjes verbrand smaakte maar dit kan smaak zijn.
Mijn vriend zijn filet pur was zeer pezig dus allesbehalve een filet pur.
Ik heb de manager erbij geroepen die mij in mijn gezicht zeer arrogant van antwoord diende maar mij ook uitlachte (ondertussen stond de chef provocerende gebaren naar ons te maken).
Er werd ons een compensatie gegeven van het gerecht niet aan te rekenen (aangezien ik het niet kon opeten vond ik dit geen compensatie maar gewoon logisch)
Mijn vriend zijn klacht werd ook weggelachen en de schuld werd in de schoenen geschoven van hun leverancier The Butcher Store (Yep Luc, jij dus, ik bel je hier nog over morgen)
Ik kom hier regelmatig met heel mijn bedrijf eten, mijn vriend brengt zijn klanten mee en ik stuur regelmatig mensen door voor een etentje daar. Maar nu…. Nooit meer!
Zie foto’s voor bewijzen.

Datum van bezoek: december 2021
7 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben iets gedronken en een snack genuttigd. De rekening klopte niet met de prijzen op de kaart. Men had ons een ‘oude’ kaart gegeven. Toen ik niet akkoord ging met de verdoken prijsverhoging werd men boos. Men vindt het daar doodnormaal dat de klanten foutieve prijzen krijgen voorgeschoteld. Onbegrijpelijk!!! Opgelet dus.

Datum van bezoek: december 2021
28 november 2021 beoordeeld

Na jaren nog eens een poging gedaan omdat we toen niet tevreden waren. Nu was het uitstekend, vriendelijke en correcte bediening en lekker eten. Maar het blijft iets te duur voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Condacum bekeken, bekeken ook

Kontich, Antwerpen
Aartselaar, Antwerpen

Kontich, Antwerpen

In Condacum geweest? Deel je ervaringen!