Duna Parque(Vila Nova de Milfontes)
283 US$
205 US$
  • Zwembad
Casazul(Vila Nova de Milfontes)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Rural Moita Mar(Vila Nova de Milfontes)
  • Gratis parkeren
Herdade Do Freixial(Vila Nova de Milfontes)
  • Gratis parkeren
Quinta do Moinho de Vento(Vila Nova de Milfontes)
  • Gratis parkeren
HS Milfontes Beach(Vila Nova de Milfontes)
  • Zwembad
Monte do Zambujeiro(Vila Nova de Milfontes)
  • Inclusief ontbijt
Moinho Da Asneira(Vila Nova de Milfontes)
  • Gratis internet
Castilho Guest House(Vila Nova de Milfontes)
  • Gratis internet
16 juli 2016 beoordeeld

Wij waren er een rustige tijd met nog weinig gasten, restaurant was al wel open, en we konden hier de bestellingen doen voor brood en etc, sanitaire voorzieningen waren zeer redelijk, overdag kon je ook via de achteruitgang van de camping op het strand komen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen pas om 23u aan, maar werden vriendelijk ontvangen door de portier. We mochten met onze camper doorrijden, de lange oprijlaan op, tot bij een collega die heel de nacht bleef waken en ons een plekje met electriciteit voorstelde. 's Anderdaags wandelden we tot bij de receptie om ons dan in te schrijven. De receptioniste sprak wat Engels, maar we kregen heel weinig uitleg, ook geen plannetje van de camping. Dan maar zelf op ontdekking. Het zwembad was ruim en verzorgd. De winkel was nog niet open, maar in de bar kon je brood kopen/bestellen en ook wat basis boodschappen zoals melk, water, wc-papier,... Het sanitair is modern en proper. Het strand ligt op 10 minuutjes wandelen en is echt ongelofelijk mooi. Er zijn kleine baaitjes voor wie de rust en stilte opzoekt, maar loop je door dan heb je een groot strand waar ook gesurft en gezwommen kan worden. Je kan wel maar om het uur van of op de camping langs de kant van het strand. Elk uur komt iemand de poort 10 minuutjes open maken. Daarna moet je weer wachten tot het volgende uur, of de volledige toer van de camping doen. Een bankje of beschutting tegen de zon zou aangenaam zijn terwijl je wacht tot de poort open gaat. Ook wat uitleg hierover aan de receptie zou toch aan te raden zijn. Verder wel een plek waar wij graag willen terug gaan!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie