Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Te gast bij een Portugees oud stel, zeer vriendelijk, ongekend behulpzaam. Heerlijk uitgebreid ontbijt en een prima kamer. Klein, persoonlijk en idyllisch. Locatie is perfect, in het centrum van het dorp, vlakbij restaurantjes en op 5 minuten lopen van het strand.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Deze b&b herbergt zeven kamers. Je bent echt te gast in het Portugese huis van de eigenaars, dat mooi centraal ligt in het dorp. De ontvangst is enthousiast met verse jus d'orange en cake. De kamers zijn knus en comfortabel. Bed is goed.
Gasten kunnen fruit uit de koelkast pakken, alsmede flesjes water en alcoholische versnaperingen. Het hoort allemaal bij de service van het huis.
Ontbijt is zeer uitgebreid met veel vers fruit en we kregen nog wat van de heerlijke cake mee voor onderweg. Wat een lieve mensen!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 maart 2016 via mobiele applicatie

Klein hotel (7 kamers) voortreffelijk gerund door een gepassioneerde dame
Je wordt warm verwelkomd met cake (de eigenares bakt heel graag!) en vers fruitsap
Een wat overvol huis, wellicht typisch portugees, elke kamer heeft een eigen ruime badkamer
Uitgebreid ontbijt met fantastische fruitschaal
Dranken beschikbaar
Zeer goede service

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 19 mei 2015

Supervriendelijke welkom met versgeperst sinaasappelsap. Alles inbegrepen: homemade cake, koffie/thee in de kamer, alle mogelijke alcoholische dranken, fruit, koekjes, allemaal gratis à volonté, ongelooflijk ontbijt met veel fruit en een kaastrolley. We werden overstelpt met tips, we kregen nog een gratis lunchpakket mee en ze regelden nog attent de ferry voor vertrek zodat we enkele stapkilometers op de Rota Vicentina konden afsnijden. Hoe ziet de hemel er eigenlijk uit?

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 12 juni 2014

Goed verzorgd verblijf. het huis was wel erg vol met meubels en spullen. Ligt centraal in het dorpje, op korte afstand van enkele eetgelegenheden. Wij waren op wandelreis en konden de volgende ochtend dichtbij met het bootje oversteken, wat de mevrouw van het huis geregeld had.
We kregen nog wat lekkers mee voor onderweg.

Datum van verblijf: april 2014