“gastronomie in een gezellige, ongedwongen sfeer”
Beoordeling van Le Gril aux Herbes

Le Gril aux Herbes
Geclassificeerd als nr. 1 van 28 Restaurants in Wemmel
Keukens: Frans
8 januari 2020 beoordeeld

Heerlijke & culinair hoogstaande gerechten, de service is er top van aankomst tot vertrek, de sfeer is er ongedwongen en zeer gezellig. Een echte aanrader wat ons betreft

Datum van bezoek: december 2019

7 januari 2020 beoordeeld

Maaltijden waren zeer lekker vakkundig klaargemaakt en opgediend door vriendelijk personeel.
Gezellige kader.

Datum van bezoek: januari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Chef Evan maakt heerlijke gerechten op basis van excellente ingrediënten. Hij laat daarbij de natuur stralen in plaats van dingen hopeloos complex te maken. Elke keer opnieuw: genieten. Bereid je voor op een culinaire wandeling. Een goede wijnkaart, die wel te duur is.

Datum van bezoek: december 2019
18 oktober 2019 beoordeeld

Ik ga er niet vaak (genoeg)maar het is een van de aangenaamste toprestaurants in de buurt, met zakenrelaties zit je altijd goed, maar even goed voor een dineetje met je partner. Meestal ga ik voor de 5 gangen verrassing, en steeds ben ik positief over de selectie, als je iets wil wijzigen of toevoegen kan dit ook. Keuze van wijn is ook zeer groot maar ook per glas kom je niet bedrogen uit, een zeer lekkere chileense riesling gedronken die perfect ging bij de gegrilde Cocquilles.. een aanrader voor wie van lekker eten houd, goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: oktober 2019
17 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hard to find these days..
Zeer uitgebreide kaart qua eten en wijnen.
Menu’s prijs/kwaliteit zeer goed.
Verrassend qua smaken, topingrediënten, puur, lekker.
Degustatiemenu 7 gangen was top.
Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Le Gril aux Herbes bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In Le Gril aux Herbes geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.