“Origineel en lekker”

Le Gril aux Herbes
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Wemmel
Keukens: Frans
4 maart 2018 beoordeeld

Kleinerer gerechten maar zeer divers fusion kitchen
Zeer smakelijk snelle service goede sfeer misschieb iets lawaaierig

Datum van bezoek: maart 2018

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan hoge tafels kan je kiezen voor een 5, 7 of 9 gangen menu. De meeste gangen bestaan uit 2 kleinere smaakbommetjes. Zalig. De gebruikte producten zijn uitzonderlijk lekker. King krab is super. Heel lekkere aangepaste wijnen en vlotte, ongedwongen bediening. Hier kom ik telkens voldaan buiten. Aanrader.

Datum van bezoek: februari 2018
31 januari 2018 beoordeeld

Nav.jaarlijks bezoek aan Brafa ( prestigieuze tentoonstelling in Brussel ) gaan we lunchen naar een leuk restaurant.
Dit jaar kozen we voor " le Gril aux Herbes " en dit was terug een uitschieter.
Naar gewoonte gebruiken we de lunch, voorafgegaan door een lekker glaasje witte wijn.
De lunch was " outstanding " aan een prijs die de verbeelding tart .
Een kleine intro ( 2) bij het aperitief, heerlijk voorgerecht van zonnevis , gevolgd door kabeljauw ( onze keuze was vis, zelfs 2 x) en meer dan voortreffelijk dessert .
Zeer vlotte bediening en rekening die meeviel.
Kortom: dit restaurant ( vroeger twee sterren ,zelf terug ingediend ) scheert hoge toppen.

Datum van bezoek: januari 2018
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn regelmatige klant bij de grill. Vanavond echter zeer ontgoocheld over de prijs / kwaliteit verhouding. Een stukje simmenthal van ocharme 130 gr voor 45 euro is er over. Het was niet slecht maar zeker geen wow ervaring.

Datum van bezoek: december 2017
15 november 2017 beoordeeld

We waren hier uitgenodigd en dus van de prijzen kan ik niet meespreken.
Het was in ieder geval zeer lekker en een correcte bediening.
Ik ga hier zeker nog terug komen.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Le Gril aux Herbes bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Wemmel, Vlaams-Brabant

In Le Gril aux Herbes geweest? Deel je ervaringen!