Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend, mooie ruime en goed verzorgde kamers, zeer ruime douche, alles bijzonder goed verzorgd, hoge kwaliteit afwerking. Vriendelijke en gastvrije gastheer, luxe ontbijt. Zeer rustige ligging, toch slechts enkele minuten van Brussel. Top!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Voor zaken in Brussel alwaar ik op laatste moment een overnachting nodig had. Zeer mooie ruime kamers met mooi sanitair. Vriendelijke eigenaar die zorgde boor een “pintje” in de avond en goed ontbijt de volgende ochtend.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 22 juni 2017

Om onze avond met Coldplay in "alle relax" te kunnen aanvatten hebben we voor B&B Laverhuis gekozen. Dit was een perfecte keuze! Marc is een zeer aangename man, die met alle plezier zijn huis vroeger dan de normale uren openzet. We voelden ons direct thuis. De kamers zijn perfect: ruim, licht en kraakproper. Als klap op de vuurpijl bracht Marc ons naar het concert en stond hij ons na een fantastische muzikale avond terug op te wachten. Voor ons dus geen files, parkeermoeilijkheden of nodeloze schade aan de wagen. Er is geen koelkast op de kamer (dus ook geen lawaai) maar je kan altijd in de ontbijtruimte verschillende drankjes bekomen. Flesjes water staan koel en gratis in de gang te beschikking. De bedden slapen heerlijk en het linnen voelt aangenaam. Het ontbijt was niet overvloedig maar alles lekker, vers geproportioneerd en roch ruim voldoende. De koffie is bijzonder lekker. Het is door de rust en stilte amper te geloven dat je op vogelvlucht van Brussel slaapt. Voor ons een perfecte B&B.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Ik ben de afgelopen 2 jaar wekelijks in het lavershuis geweest. Als eerste werd ik verrast door de persoonlijke service, gemoedelijkheid en altijd vrolijke waard. Bij binnenkomst altijd een vrolijke ontvangst, goede service en het gevoel thuis te komen. Eten is altijd goed en door Marc zelf bereid. Ontbijt is meer dan super. Kamers idem. Koffie kun je zelf pakken, fris en belgische bieren ook. Ik heb me er meer dan thuis gevoeld en kom er nog steeds maar nu prive. Mijn opdracht in belgie is over en we gaan er nu regelmatig heen voor een weekendje Belgie. Gewoon een top B&B!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 7 januari 2016

Fantastisch gerenoveerde B&B, je krijgt het echte gevoel van plattelandsleven in deze moderne omgeving. Het zwembad was zalig tijdens de zomer. Ook is dit dicht gelegen bij Brussel wat het leuk maakt voor uitstapjes naar het centrum.

Kamertip: alle kamers zijn even goed!
Datum van verblijf: augustus 2015