“Beste restaurant in Wemmel ”
Beoordeling van Al Peperone

Al Peperone
Geclassificeerd als nr. 3 van 29 Restaurants in Wemmel
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle lunch of gezellig tafelen voor een avondje uit, dit is zeker een topkeuze. Altijd zeer lekkere Italiaanse gerechten. Vriendelijk onthaal en vlotte bediening. Zeker niet onbelangrijk in deze tijden, alles is er coronaproef opgesteld. Alles wordt ontsmet tussen 2 stiften en overal waar nodig alcohol beschikbaar. Prijs/kwaliteit is meer dan oké.

Datum van bezoek: augustus 2020

12 juni 2020 beoordeeld

Top restaurant , top bediening , sympathiek baas , prijs kwaliteit top, parkingplaats zonder probleem

Datum van bezoek: juni 2020
9 februari 2020 beoordeeld

Dit restaurant passer ik alle dagen na mijn dagtaak en iedere keer zit dit vol, wat op zich al een graadmeter is voor de kwaliteit, anders haal dat aantal niet. De keuken is dan ook best te pruimen, geen super-uitgebreid aanbod maar wel keuze voor ieders meug. De bediening kan wel beter, wij reserveerden en kregen het slechtste tafeltje in het restaurant aangeboden, nabij de ingang en tussen bar/keuken en restaurant in waardoor er continue passage is van de 5 obers. De mensen die na ons kwamen hadden niet gereserveerd (hoorden we hun zelf zeggen bij het binnenkomen) en kregen een tafeltje aan het venster aangeboden...strange...ochja voor ik het vergeet, haal je beste Frans boven want Nederlands lijkt een taal waar ze nog nooit van hebben gehoord...gemengde gevoelens dus...keuken oké, de rest een pak minder

Datum van bezoek: februari 2020
27 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, keurig gedekte tafels, vriendelijke ontvangst. Muziek wel wat hard. Één vraagje en hij gaat zachter, en blijft ook zachter. Niet, zoals vaak gebeurt, na 5 minuten toch weer hard gezet. Gelukkig! Nu hoeven wij niet rechtsomkeert te maken zoals meestal, maar kunnen we heerlijk eten van de verse, knapperige, ruim bemeten en belegde pizza's. Heel goed, molto bene, we komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: januari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant dat altijd vol zit, met tot twee shifts per avond. Zeer degelijke keuken, met klassiekers die correct klaargemaakt zijn. Enige minpuntje is de wijnkaart zonder jaartallen, waaraan meer aandacht zou mogen besteed worden.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Al Peperone bekeken, bekeken ook

Wemmel, Vlaams-Brabant

In Al Peperone geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.