“Vriendelijke bediening”
Beoordeling van Be Burger Wemmel

Be Burger Wemmel
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 28 Restaurants in Wemmel
Beschrijving: Be Burger Wemmel biedt u een unieke beleving in een fantastische ruimte met een geweldige sfeer! Dit restaurant ziet er wat anders uit met zijn semi-industriële look maar serveert dezelfde heerlijke premium burgers. Ook dit restaurant is zeker een bezoekje waard! Op zonnige dagen wordt er een springkasteel in de tuin geplaatst wat de tuin dan ook onmiddellijk omtovert tot de ideale omgeving voor een aangenaam familiemoment.
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere hamburgers, de salades die je kunt bestellen als begeleiding zijn niets waard .
Zeer mooie omgeving , jammer dat de vreselelijke slechte muziek er loeihard staat.
Gied gegeten maar zoals in vele restaurants te duur.

Datum van bezoek: september 2018

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten! Smeuïge hamburger, perfect gebakken! Lekker cocktails die tot in de puntjes verzorgd zijn! Aan te raden!

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie horecazaak in art deco gebouw met zeer eigentijdse inrichting gericht op de burger eating generation.
Mooi terras om buiten te zitten ook.
Hamburgers waren fors en zeer lekker .
Doe de moeite niet om een aperitief te drinken zoals wij , de bediening doet de moeite niet om te wachten om het eten reeds op tafel te zetten.
Maar mijn zoon, wiens verjaardag wij daar vierden, was zeer tevreden.

Datum van bezoek: mei 2018
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen gaan eten. We hadden best wel hoge verwachtingen maar deze werden helemaal niet ingelost. Zeker leuk om te zitten en goed bereikbaar. De burgers en bediening stelden wel teleur. Het lijkt wel of er geen leiding genomen wordt in de bediening.

Datum van bezoek: april 2018
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst “be shared” tapa’s genomen. Waren heel lekker maar stond al op tafel voor onze aperitief. We hebben nog 15min op onze mojito moeten wachten:-( Er was juist een nieuwe manager en die had er geen verstand van! Triestig was het. Hij wou geen hulp vd andere diensters, wou alles alleen doen, maar kon het niet aan. Bij ons werd het redelijk goed recht gezet door oxana. De hamburgers waren heel lekker maar deze was bijna op eer we onze frietjes kregen. Heb er zelfs nog moeten achter vragen:-( Deze zaak loopt niet zoals zou moeten! Enkel Oxana en een ober met een baardje, waren top! Zij hebben zich ook verschillende keren geëxcuseerd

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Be Burger Wemmel bekeken, bekeken ook

In Be Burger Wemmel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.