“Lekker sushi’s, niet gezellig”
Beoordeling van Yume Sushi Bar

Yume Sushi Bar
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 13 van 28 Restaurants in Wemmel
2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker sushi’s, niet gezellig om daar te eten, eerder een aanrader bij afhalen of bestellen, kunnen geen vlaams

Datum van bezoek: november 2019

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verscheidene keren eten gekocht. Steeds heel snelle service en voldoende grote porties. De specials zijn zeker een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, vers, smakelijk.. Na al die tijd nog steeds één van mijn favoriete plaatsen om sushi te eten of te bestellen.

Datum van bezoek: maart 2019
24 maart 2018 beoordeeld

Zin in sushi en hier terecht gekomen omwille van de ligging op weg naar hier en ginder. Het interieur past eerder bij een afhaal chinees dan bij een gezellig sushi restaurant. Vriendelijke bediening, lekkere sushi combinaties, Japans bier!

Datum van bezoek: maart 2018
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mega lekker! Ik ben vaste klant! Original, dragon eges, rol met kaas ....heerlijk! Service snel, niet lang moeten wachten...

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Yume Sushi Bar bekeken, bekeken ook

Wemmel, Vlaams-Brabant

In Yume Sushi Bar geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.