“Zoals elke keer weer, zalige sushi”
Beoordeling van Yume Sushi Bar

Yume Sushi Bar
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 13 van 28 Restaurants in Wemmel
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, vers, smakelijk.. Na al die tijd nog steeds één van mijn favoriete plaatsen om sushi te eten of te bestellen.

Datum van bezoek: maart 2019

24 maart 2018 beoordeeld

Zin in sushi en hier terecht gekomen omwille van de ligging op weg naar hier en ginder. Het interieur past eerder bij een afhaal chinees dan bij een gezellig sushi restaurant. Vriendelijke bediening, lekkere sushi combinaties, Japans bier!

Datum van bezoek: maart 2018
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mega lekker! Ik ben vaste klant! Original, dragon eges, rol met kaas ....heerlijk! Service snel, niet lang moeten wachten...

Datum van bezoek: oktober 2017
18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk terug kwaliteitsushi in Wemmel ! Uiterst vriendelijk personeel, thuislevering en schappelijke prijzen !

Datum van bezoek: maart 2017
8 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijkbaar een nieuwe zaak en heel onverwacht terecht gekomen. Simpel interieur maar moet niet meer zijn. Nog geen echte menu kaarten. Maar het eten is zeer lekker. En mooi gepresenteerd. Je proeft dat het vers gemaakt is. Bediening ook in het Nederlands. Blij dat we het een kans hebben gegeven. Ik zou zeggen doe zo voort.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Yume Sushi Bar bekeken, bekeken ook

Wemmel, Vlaams-Brabant

In Yume Sushi Bar geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.