“Aangenaam verrast...”

Faraya
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 9 van 28 Restaurants in Wemmel
1 december 2019 beoordeeld

Reeds meerdere malen voorbij gereden, maar het was er nog nooit van gekomen om te stoppen. Gisteren alsnog een afspraak gemaakt om op een ongezellig uur te gaan dineren (18u, de reden was een concert later op de avond). Aangezien het zaterdag was, konden we enkel kiezen uit het buffet, maar dat was absoluut geen tegenvaller.... Ruime keuze uit een 10-tal koude voorgerechten, evenveel warme voorgerechten, een 6-tal hoofdschotels (voornamelijk stoofpotten) en evenveel desserts en fruit. Allemaal even lekker en ruim voorradig. Dit alles voor de ronde prijs van 25€ (!)....het was de eerste keer, maar zekere niet de laatste....

Datum van bezoek: november 2019

2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige echte Libanese restaurants in heel de Benelux en geen veredelde pittabar of mediterane mix onder Libanese vlag.
De eigenaar, maar ook de rest van de staf komen met de glimlach uitleg geven bij de verschillende keuzes. De hoummous moutammam als voorgerecht smelt op de tong. De gegrilde koteletten waren heerlijk, de Khichkhach ( 3 brochetten in pikante tomatensaus en allerlei bijgerechtjes) een echte aanrader, de dorade ( die je in niet veel restaurants vindt)een streling voor de tong. Van het nagerecht blijf je nog lang nagenieten. De huiswijn is een goede Franse merlot. De prijs is super voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: maart 2019
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en eerlijke keuken! Super vriendelijke service en heerlijke gerechten. Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2018
23 januari 2018 beoordeeld

We hadden nog nooit Libanees gegeten, dus kozen we het verrassingsmenu. De gerechten zijn zeer verfijnd, ruim voldoende, caloriearm en absoluut niet vet. De bediening is uitstekend. Tijdens het voorgerecht had ik wat op het tafelkleed gemorst. De Patron had dit dit gezien en legde tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht meteen een nieuw tafelkleed. Een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018
10 december 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, op zaterdagavond enkel buffet, buffet is voorzien van alle gekende Libanese mezze, alle schotels zijn lekker , een adres om terug te komen !

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Faraya bekeken, bekeken ook

In Faraya geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.