eDreams
Travelocity
CheapTickets
Beoordeeld op 13 juli 2020

We zitten in een mooie,luxe mobile home met 4 kids via Selectcamp. De camping is zeer groot, maar door de corona is het rustig. De zwembaden (3 stuks) zijn soms zomaar dicht, geen idee waarom. Houdt er rekening mee dat er weinig bedjes zijn bij het zwembad. Alle horeca en sportgebeuren is open. Entertainment vanuit de camping is er niet dit jaar, maar dat vinden wij niet erg.

Meestal fietst er wel security rond in de avond/nacht, maar dat is hier ver te zoeken. Het kan dus behoorlijk rumoerig zijn, zelfs in een mobile home.

De camping bemoeit zich niet met de gasten in de huisjes. Je moet 2x inchecken (?) en voor vragen kun je terecht bij je verhuurder.

De ligging is fantastisch!! Aan prachtig rotsstrand (zwemschoenen mee) met turkooise helder water. Heerlijk zonnen op de bedjes (120 kuna voor 2 stuks), spelen op de wipe-out baan (tegen betaling) en prachtig snorkelen. Je kunt bij de vele strandtentjes en kiosken de nodige versnaperingen krijgen.

Je loopt met 10 minuten naar het dorpje Fazana met nog meer restaurants en wat winkeltjes.

En oh ja. Je zit 20 minuten rijden vanaf de luchthaven Pula.

We merken weinig van de corona-maatregelen behalve dat het personeel overal mondkapjes draagt. Als toerist hebben wij alleen in de supermarkt en op de luchthaven mondkapje gedragen.

Datum van verblijf: juli 2020
Gruppo Biasuzzi, Guest Services / Front Office van Holiday Centre Bi Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Dear F47FDlindab, Thank you for taking the time to leave your feedback on your recent holiday with us- thank you for your suggestions but we must inform you that the entertainment program is maintained except for the evening programs at the theater as it is very difficult to adhere to the measures regarding distance.
Hope to see you again soon in better conditions. Regards, Bi village team

Beoordeeld op 30 september 2019

Grote camping, maar dat voelt niet zo. Ideaal voor 16+, omdat er een discotheek op de camping zelf is, die tot 3 uur open is. Voelt voor pubers als waardig uitgaan.
En wat wil je nog meer: wifi, aan zee, 3 zwembaden, de hele dag animatie, iedere avond show, ruime toiletgebouwen, 3 restaurants, 2 vv livemuziek. Op 2 km lopen van het gezellige vissersdorpje Fazana. Tevens 15 min rijden van Pula, met een leuk centrum en de Lidl! :) Wij gaat in 2020 voor de 3e keer naar Bi Village..

Kamertip: Kampeerplekken bij zee, in het middel en bij winkels in de buurt.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping in een stacaravan. Ja, het is waar dat je overal voor moet betalen en alleen de zwembaden + toegang met de auto tot de camping van 13 tot 15 uur dicht zijn, maar als je je een beetje hebt ingelezen van te voren, dan weet je dat!
Daarbij is er ook nog een heerlijk strand met lekkere ligbedjes en vallen de meeste prijzen wel mee!
Fazana is ook erg leuk om heen te lopen,(ongeveer 10-15 min.lopen) zeker bij zonsondergang en de prijzen voor eten vallen daar mee.
Bi Village is een grote camping, maar zo hebben wij dat niet ervaren. Alles zit bij elkaar in de buurt en je hebt keuze uit 3 zwembaden en het kiezelstrand.
Wij hebben het heerlijk gehad!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Er is genoeg te doen op deze camping.
Theater als je van druk en gescheeuw houdt
Karaokebar tot 3 uur springkussens trampoline ect ect.
Voor die dingen moet wel extra betaald worden ook voor het voetbalveld, dat was wel wat minder want die kleine van mij voetbalt erg graag.

Plekken zijn groot en hebben water en stroom
Het sanitair is netjes veel nederlanders.

De paden zijn slecht geen asvalt wat na mijn mening niet kan voor de prijs die je betaald.

De omgeving is mooi zeker als je in de ochtend een rondje gaat lopen langs de zee. Ik haalde 8.5 km heen en terug maar het pad was langer echt wel mooi om te doen.

Datum van verblijf: augustus 2019
BiasuzziTurismo, Guest Relations Manager van Holiday Centre Bi Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Dear sjonniefromholland,
Thank you for taking the time to leave your feedback on your recent holiday with us - we're pleased you enjoyed your holiday - thank you for your suggestions.
Hope to see you again soon, Bi village team

Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een prima stacaravan van Roan. De eerste week was het behoorlijk druk voor de tijd van het jaar o.a. door veel Polen. De tweede week was het uiterst rustig. Dus verhalen over lawaai kunnen wij niet delen. Omdat je via Roan geboekt hebt, heb je eigenlijk weinig met de mensen van bi-Village te doen. Wat wij wel erg slecht vinden, dat internet maar op een paar plekken op de camping aanwezig is en als je dan eindelijk bereik hebt, is het zooooooo traag. Voor een camping van dit niveau mag dat echt niet. Ook de plattegrond van de camping is niet conform werkelijkheid. Jammer.

Datum van verblijf: mei 2019
BiasuzziTurismo, Guest Relations Manager van Holiday Centre Bi Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Dear Mrs/Mr. 706marieantoinettel,

First of all, we want to thank you for taking the time to write your opinion about our stay in our campsite.
Only through feedback from our guests can we continue to improve our services. We carefully observe the wi-fi and map "issue" you have listed in order to remedy them.

We wish you all the best in the future.
Kind regards,
Bi village team