Priceline
eDreams
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping in een stacaravan. Ja, het is waar dat je overal voor moet betalen en alleen de zwembaden + toegang met de auto tot de camping van 13 tot 15 uur dicht zijn, maar als je je een beetje hebt ingelezen van te voren, dan weet je dat!
Daarbij is er ook nog een heerlijk strand met lekkere ligbedjes en vallen de meeste prijzen wel mee!
Fazana is ook erg leuk om heen te lopen,(ongeveer 10-15 min.lopen) zeker bij zonsondergang en de prijzen voor eten vallen daar mee.
Bi Village is een grote camping, maar zo hebben wij dat niet ervaren. Alles zit bij elkaar in de buurt en je hebt keuze uit 3 zwembaden en het kiezelstrand.
Wij hebben het heerlijk gehad!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Er is genoeg te doen op deze camping.
Theater als je van druk en gescheeuw houdt
Karaokebar tot 3 uur springkussens trampoline ect ect.
Voor die dingen moet wel extra betaald worden ook voor het voetbalveld, dat was wel wat minder want die kleine van mij voetbalt erg graag.

Plekken zijn groot en hebben water en stroom
Het sanitair is netjes veel nederlanders.

De paden zijn slecht geen asvalt wat na mijn mening niet kan voor de prijs die je betaald.

De omgeving is mooi zeker als je in de ochtend een rondje gaat lopen langs de zee. Ik haalde 8.5 km heen en terug maar het pad was langer echt wel mooi om te doen.

Datum van verblijf: augustus 2019
BiasuzziTurismo, Guest Relations Manager van Holiday Centre Bi Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Dear sjonniefromholland,
Thank you for taking the time to leave your feedback on your recent holiday with us - we're pleased you enjoyed your holiday - thank you for your suggestions.
Hope to see you again soon, Bi village team

Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een prima stacaravan van Roan. De eerste week was het behoorlijk druk voor de tijd van het jaar o.a. door veel Polen. De tweede week was het uiterst rustig. Dus verhalen over lawaai kunnen wij niet delen. Omdat je via Roan geboekt hebt, heb je eigenlijk weinig met de mensen van bi-Village te doen. Wat wij wel erg slecht vinden, dat internet maar op een paar plekken op de camping aanwezig is en als je dan eindelijk bereik hebt, is het zooooooo traag. Voor een camping van dit niveau mag dat echt niet. Ook de plattegrond van de camping is niet conform werkelijkheid. Jammer.

Datum van verblijf: mei 2019
BiasuzziTurismo, Guest Relations Manager van Holiday Centre Bi Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Dear Mrs/Mr. 706marieantoinettel,

First of all, we want to thank you for taking the time to write your opinion about our stay in our campsite.
Only through feedback from our guests can we continue to improve our services. We carefully observe the wi-fi and map "issue" you have listed in order to remedy them.

We wish you all the best in the future.
Kind regards,
Bi village team

Beoordeeld op 17 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ik verbleef in mobile Home Bellevue
Ruim met 2 aparte slaapkamers en 2 badkamers. Royaal overdekt terras. Eigen parkeerplek. Keuken erg summier ingericht. Geen wijnglazen en weinig limonade glazen.
Wasrek aanwezig. Knijpers zelf meenemen.
Mooi en nieuw.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 september 2018

Voor het eerst een villa gehuurd bij Bi Village na 6 jaren op de camping te hebben gestaan. Villa M100 zou volledig gerenoveerd zijn en een luxe villa zijn. Dat laatste viel tegen, keuken was overgeschilderd en de koelkast.vriezer erg oud. Bedden waren wel vervangen maar niet al te beste matrassen. Wat ons erg tegen viel was de inrichting van de villa, voor 6 personen waren er bijna geen drinkglazen en het aantal zitplaatsen in de villa zijn te weinig. Voor 6 personen zijn er 4 houten keukenstoelen en 1 ( zeer vieze ) bank. Het keukenblok was erg gedateerd en vies en wat betreft de afzuigkap was het een uitdaging om de knopjes te vinden. Buiten op het terras waren er maar 5 stoelen en 2 ligbedden. Het zeer mooie weer heeft veel goed gemaakt, maar bij slecht weer en/of regen is het afzien in de villa. De villa is bij slecht weer te klein voor de genoemde 6 personen. Wel positief is de vriendelijkheid van het personeel en ze proberen oplossingen te vinden voor de problemen. Je merkt echter dat ze ook gebonden en beperkt zijn in hun mogelijkheden. Conclusie: Bi Village is een prachtig park maar voor ons geen villa meer maar volgende keer weer met onze eigen caravan.

Kamertip: uitbreiding inventaris en meer zit gelegenheid binnen en buiten de villa en schonere keuken ( incl. apparatuur ) en bank.
Datum van verblijf: september 2018