“Smakeloos en over-raded”

Geclassificeerd als nr. 13 van 107 Restaurants in Argostolion
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
8 juni 2021 beoordeeld

Bediening: onvriendelijk geen service. Je komt binnen en er kan nog geen glimlachje vanaf. Ze hebben van ons geen fooi gekregen omdat ze dat niet verdienen.

Eten: smakeloos en vieze pasta, bah nog liever pasta saus uit blik zo vies was het. Pasta niet lang genoeg gekookt. Ik had de Bolognaise dus wat kan daar aan mis gaan, zou je denken. Kreeg er geen strooi kaas bij.

Pizza geen tomatensaus erop en weinig kip, gewoon niet lekker. Echt totaal smakeloos, kip niet eens gekruid en vieze groentes. Ook hier zat geen kaas op.

Ze laten je wel de hoofdprijs betalen, pasta 12.50 voor een hele kleine vieze portie. Pizza is wel groot. Je krijgt standaard bij het drinken een dip op tafel gezet, wordt op de rekening gezet, 1 euro maar dat kunnen ze wel vragen.

De beoordelingen zijn hoog, waardoor we hier zijn gaan eten maar wij geven het 0 sterren. Totaal geen aanrader en geen waar voor je geld. Smakeloos eten en slechte bediening. Ene pluspunt is dat het er wel hip uitziet en schoon is. Maar je kan beter eten krijgen voor goedkoper. Zeer smakeloos bah bah bah.

Datum van bezoek: juni 2021

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote, heerlijke, verse pizza's. Leuke plek in een klein straatje dichtbij het water. Maar wat een service! Ze willen hier niets anders dan veel geld verdienden, ten koste van de klant naar onze mening. Het personeel rent letterlijk over het terras om je tafel zo snel mogelijk weer te kunnen verkopen aan een ander. Om ons heen stonden mensen te wachten op een tafeltje en zo dus ongeveer onze pizza van het bord te kijken. Tot slot werd ons wisselgeld zo op tafel gegooid zonder ons aan te kijken. Erg jammer, want de pizza was erg lekker! Maar wij gaan voortaan weer ergens eten waar we wel welkom zijn.

Datum van bezoek: juli 2018
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kaart met heerlijke gerechten! De risotto fungi was voortreffelijk. Het dessert van de dag was een brownies, overgoten met warme pure chocolade en 2 bolletjes ijs. VOORTREFFELIJK!!!!!

Datum van bezoek: mei 2018
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening en heerlijke pizza's! Bovendien mag alles: ieder een halve pizza van totaal verschillende samenstelling? Geen probleem. De prijs van de duurste telt, dat dan weer wel. Lekkere wijn, per glas te bestellen. Het tapbier is ook heerlijk. Hippe tent, beslist een bezoek waard!

Datum van bezoek: september 2017
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was idd ff zoeken in de straatjes. Het is geen chic restaurant maar de pizza's waren super groot (met zijn tweeën 1 pizza is goed te doen) en erg lekker. Bediening was snel en vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Pizza Al Forno bekeken, bekeken ook

In Pizza Al Forno geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.