Travelocity
132 US$
View deal
Gratis annuleren tot 30/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Priceline132 US$
Hotels.com143 US$
Expedia.com143 US$
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

De meeste hotel maken er een sport van om hun zwembad groter of mooier te laten lijken dan het daadwerkelijk is, maar bij dit hotel is het precies tegenover gesteld. Op de foto lijkt hij niet groot, maar hij is immens! En bovendien, ijs en IJSKOUD! zelden zo’n lekker zwembad meegemaakt. En ik ga per vakantie naar ongeveer 4/5 verschillende hotels. Ontbijt was prima. Kamers waren ruim met goede airco en koelkast. Bedden waren zo hard als beton, daarom geen 5 maar 4 sterren.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij dachten even 2 nachten te relaxen in een chique hotel. Vandaar dat we dit hotel hadden uitgekozen. De plaatjes en de prijs deden het beste vermoeden.
Echter, niet al het personeel was even vriendelijk en gastvrij. De kamer was nogal basic. Douchen in bad achter een gordijntje. Niet het soort luxe die de prijs deed vermoeden. Als klap op de vuurpijl was op onze 2e dag om 15u nog steeds onze kamer niet schoongemaakt. Geen aanrader dus.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2018

Groot mooi hotel maar simpele, niet goed onderhouden kamers. Zeer veel lawaai van andere kamers te horen. Personeel spreekt amper iets anders dan Italiaans en zijn niet behulpzaam. Activiteiten op website zijn daar niet te boeken en hebben ze zelf geen informatie over. Ze verwijzen gewoon naar toeristeninfo. Eten wel lekker en vriendelijk personeel in restaurant maar bij half pension telkens keuze uit dezelfde menu. Mooi en warm zwembad overal 1.7m diep, net te diep om ergens te kunnen staan. Aan de receptie bevelen ze aan 's morgens een handdoek te leggen zodat heel de dag een stoel bezet blijft zelf zonder gebruik. €42/dag voor 2 strandstoelen is belachelijk veel. Wij gaan niet meer terug.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Verouderd hotel. Mooie locatie. Onvriendelijk personeel, helaas niet zo klantgericht als dat je mag verwachten. Personeel spreekt geen of slecht Engels. Wij bezochten het hotel met een groep. Helaas hadden meerdere negatieve ervaringen.

Bij telefonisch contact wordt er opgehangen, zomaar. Op meerdere mailtjes wordt niet gereageerd. En dat terwijl ik slechts een vraag had over een verloren voorwerp.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik ben hier nu voor de 4e keer. 2 jaar geleden zelfs eind april. Andere keren mei en begin juni.
Het is prachtig weer, 25 graden. Heerlijk weer om te zwemmen... Maar helaas. Het is verboden om te zwemmen!!
Zit ik hier met onze zoon van 12! Hij mag alleen maar kijken naar dit mooie zwembad. Het bad is helemaal schoon.
Bij de receptie vertelden ze eerst dat het water niet schoon is. Toen dat er geen lifeguard is. Nu blijkt dat ze de vergunning pas hebben vanaf 15 juni!!
Op hun website staat dat hun zwembad early may open is.
Gaan ze aanpassen, zeggen ze.
Dus nu liggen we hier met verschillende gasten, met kleine kinderen, te kijken naar het fantastische zwembad...
Geen stijl en geen service!!

Datum van verblijf: mei 2018