ZenHotels.com
Destinia.com
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 9 oktober 2018

Grote kamer met balkon aan voorzijde was vochtig. Onderhoud vloeren bij zwembaden nodig. Het ontbijt bij het zwembad niet echt aan te raden, veel vogels die eten van je bord halen. De drankjes bij het zwembad veel te duur. Als ze er een redelijke normale prijs voor vragen wordt er ook meer omgezet.
Afstand naar centrum goed te lopen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 oktober 2018

Punta San Martino ligt op een rots met prachtig uitzicht op de baai van Genua. Mooie ruime kamers, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Dicht bij de boulevard van Arenzano, maar je moet wel de berg op en af.
Er zijn twee ruime zwembaden.
Prima locatie voor een strand én steden vakantie, want Genua ligt op slechts 15 minuten per auto..

Kamertip: Vraag naar een kamer met aan twee zijden uitzicht op zee
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is in 1 woord geweldig
Schoon, ruime kamer goede airco en het uitzicht is fenomenaal
Handdoeken service voor bij t strand en zwembad
Heerlijk 3 gangen diner met goede wijnen
Heel kindvriendelijk en een leuk liftje wat je naar beneden brengt naar het strand en de boulevard
Kortom we hebben genoten
Aanradertje !!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 mei 2016 via mobiele applicatie

Tijdens onze reis langs de Bloemenriviera 4 nachten in dit hotel verbleven. Mooie locatie boven op een heuvel met mooie vergezichten over de zee tot aan Genua en over Arenzano! Ontvangst vriendelijk en gastvrij. Wij kregen een kamer op de 2e etage met groot balkon met uitzicht over Arenzano. Nette (ruime) kamer met douche, tv en minibar. Wel veel trappen om naar kamer en naar eetzaal en zwembad te komen. Met de lift duurt lang, zijn erg traag! Eetzaal is in andere vleugel naast het ronde zwembad. Ontbijt zeer uitgebreid en prima verzorgt. Het ontbrak ons aan niets! We konden kiezen tussen binnen of buiten aan het zwembad eten. Ontbijt tussen 7 - 10:00 uur. Het ronde (kleine) zwembad was open. Het grote (25 meter) bad ging open op de dag van vertrek, dat was jammer. Beide met voldoende bedden en parasols. Auto parkeren bij hotel is wat lastig. Bij drukte weinig plaats op de steile toegangsweg. We hebben auto een paar keer laten staan en voor €7 een taxi genomen naar Arenzano. Prima te doen.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 4 juni 2015

Door de foto's en slechte recensies van anderen gingen wij van het ergste uit. Het bleek echter mee te vallen. Zeer vriendelijke ontvangst. Het hotel leek recentelijk weer een lik verf te hebben gekregen. Kamer was niet supermodern maar wel ruim, schoon en sfeervol. Dakterras niet zo goed onderhouden maar wel goed vertoeven. Ontbijt is redelijk veel keuze. Is vrij ver omhoog lopen van het strand maar wel prachtig gelegen boven op een rots. Zwembad was helaas niet in gebruik, dit is niet van tevoren aangekondigd. We moesten helaas een nacht eerder weg (non-refundable room). Mogen later tegen gereduceerd tarief terug komen, zeer gewaardeerd!

Datum van verblijf: mei 2015