Opslaan

vanaf 177,90 US$
vanaf 199,00 US$
vanaf 182,47 US$
Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

Vanuit Dresden hier naar toe gegaan. Begonnen aan de klim vanuit het dorpje eronder. En ja... die is best pittig als je daarvoor al 15 km ergens anders heb gelopen. Maar ook andere hadden er zichtbaar moeite mee. Was ook 30 graden. Maar genoten van het mooie uitzicht en de brug.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 24 augustus 2019

Wij verbleven 2 dagen in Dresden en hebben daarbij gebruik gemaakt om in voormiddag een uitstapje met de wagen te maken naar de 'Bastei Bridge'. En hier hadden we zeker geen spijt van. Uniek plaatje in een prachtige natuuromgeving. In combinatie met de prachtige stad Dresden was dit een prima 2-daagse.

Aangezien het wel wat toeristisch is (zeker in hoofdseizoen) is het best om op tijd te komen (zoals wij deden) of zeer laat op de dag om de grootste drukte te vermijden.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel mooi. Echt natuurwonder. Beetje verprutst door hoog toeristisch gehalt maar toch de moeite waard. TIP: ga rond 18:00 uur - lekker rustig

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 6 juli 2019 via mobiele applicatie

Neem je de korte route, dan staat je een stevige klim te wachten. Blijkbaar kan je wel een eenvoudiger pad naar boven nemen. Eenmaal boven, heb je prachtige uitzichten.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

200 jaar geleden heeft hier de eerste toeristische wandeling plaats gevonden. Een pastoor is hiermee begonnen en nu ik daar ben geweest weet ik waarom: PRACHTIGE OMGEVING!

Datum van activiteit: mei 2019