Leg de laagste prijs van deze websites vast
Tripadvisor114 US$
Orbitz.com
Hotels.com115 US$
Expedia.com115 US$
Priceline115 US$
Trip.com120 US$
Beoordeeld op 14 maart 2016

2 nachten geslapen, treffen met vrienden met een avondmaal in banketzaal , mooie ligging, kamer op derde verdieping , *geen trap*, proper netjes, vernieuwde badkamer , zicht op straat of zicht op tuin en bocht van de Vesdre en gemeentelijk zwembad!!! grote parking;
*geen verwarming overdag* op de kamers. zeer veel lucht in de radiatoren , na enig aandringen toch opgelost, ... *banketzaal was ook veel te koud*... zelfs eten was niet warm genoeg
restaurant / pizzeria een betere ervaring lekker , vriendelijke bediening aangenaam gesprek met de nodige humor, ...

Kamertip: geen kamers op gelijkvloers , geen lift.
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 13 september 2020