lieve menen

prachtig eindejaarsmenu

Beoordeling van Le Moulin de Daverdisse
4,0 van 5 bollen5 jan 2024 beoordeeld
eindejaar gevierd met een prachtig eindejaarsmenu : prijs/kwaliteit - TOP ! Zeer vlotte bediening, betaalbare wijn en héél vriendelijk onthaal ! Hoewel er veel volk was, een slimme tafelkeuze in verschillende zalen waardoor het heel aangenaam vertoeven was. Komen hier zeker terug !
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
    Photo de la façade
    22.9 km van Le Moulin de Daverdisse
    Meer hotels in Daverdisse bekijken
    Beoordeeld op 26 november 2023

Het hotel is gehuisvest in een oud, maar mooi en statig gebouw.
    Pluspunten zijn de mooie tuin, uitermate vriendelijk onthaal en personeel, uitstekende keuken, zeker bij het avondeten en het prima zwembad met sauna en hamam. Men probeert ook steeds alles in het Nederlands uit te leggen, wat zeker gewaardeerd is.
    Het ontbijt is eerder klassiek. Op verzoek worden er eitjes gekookt en gebakken met naar keuze een spiegelei, roerei of omelet. Het beleg met kaas, brie, gekookte en gerookte ham, mocht wat sneller aangevuld worden. Er was een prima koffiemachine die instant alle soorten koffie maakte, maar het was permanent aanschuiven. Er was, in een ander deel van de ontbijtruimte, nog een tweede, kleinere koffiemachine, maar die werd amper gebruikt.
    Wij hadden een Chambre Charme voor 2 personen. Onze kamer bevond zich op het derde verdiep: met de lift tot op het tweede en dan een kleine trap naar het derde. De kamer op zich was best goed (mooi uitzicht op de tuin), maar de badkamer is absoluut aan vernieuwing toe. We hadden een ligbad zonder douchestang of douchegordijn, een eenvoudige klassieke lavabo (met barst in het glazuur) en een toilet. Er was wel een haardroger. We hebben tijdens ons verblijf meermaals gebruik gemaakt van de douche aan het zwembad in de kelder. De handige badjas kwam hierbij goed van pas.
    Als we nog eens boeken, dan nemen we wellicht de Chambre Prestige. De meerprijs is het wellicht waard.
    Het zwembad in de kelder is zeer fijn. Het water was eerder fris, maar dat was niet echt een probleem. Ook de sauna was prima.
    Het diner was uitstekend. Prijzig, maar wel klasse!

Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 25 februari 2023

+ Mooie en zeer rustige ligging, goede ontvangst, vriendelijk personeel, familiezaak, gratis badmantel beschikbaar voor wellness, ruime parking, kamer voldoende ruim
    - Vrij ouderwets, zeer zwakke wifi, wellness niet echt gezellig (en sauna stond op 50° ... ), geen lokale producten bij het ontbijt (en niet op hetzelfde niveau als het restaurant)

Datum van verblijf: februari 2023
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 28 juli 2022

We hielden hier halt tijdens het wandelen van de Transardennaise, een meerdaagse wandeling. De ontvangst was vriendelijk en de bediening vlot, snel en perfect tweetalig. De hotelkamer ruim en comfortabel, een goed bed, perfect propere en ruime badkamer met douche én bad.
    Het diner werd geserveerd in de aangename tuin, de tafels mooi gedekt met linnen. Een heel klassieke keuken maar zeker heel verzorgd en lekker. een uitgebreide wijnkaart, alleen jammer dat er geen optie aangepaste wijnen is.
    Het ontbijt de volgende ochtend tenslotte was verzorgd met een ruim en lekker aanbod.
    Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

Een hotel met restaurant dat de traditie van de gastronomische weekends verder zet.
    Hotel is een beetje vergane glorie, maar ze werken blijkbaar aan nieuwe kamers.
    Het restaurant is een beetje hetzelfde verhaal. Je kan er behoorlijk eten, maar het is te duur voor wat je krijgt.

Kamertip: Parking in overvloed. Minibar aanwezig. Sommige kamers hebben nog een douche in het bad.
    Datum van verblijf: mei 2022
    Beoordeeld op 16 juli 2019

Onze eerste keer in dit hotel en onmiddellijk heel vriendelijk verwelkomd door de bazin. Dit hotel is fantastisch gelegen, omringd door bossen, en heeft een mooie grote tuin waar een kabbelend riviertje doorstroomt. Na een lange wandeling was het heerlijk ontspannen zitten in de tuin met een koel drankje. Het diner 's avonds was van gastronomisch niveau.

Datum van verblijf: juni 2019