Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

De foto’s op hun website hebben mij verleid om voor deze locatie te kiezen. Eenmaal daar aangkomen ben ik er eerst voorbij gereden, het is een weinig impressionant gebouw. De natuur is magnifiek in de regio. Aan de receptie was niemand. Uiteindelijk hebben we een kamer gekregen ik de nok van het gebouw. Zeer sobere kamer. Wij hebben 150€ betaald voor 1 nacht, veel te duur voor wat het is. Dit hotel heeft geen charme. Het ontbijt was goed

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018

De Moulin is zeer rustig gelegen aan een zijriviertje van de Lesse. Wij kwamen om te wandelen en dat kan volop in de omgeving. Een wandelkaart was in het hotel te koop. Het eten 's avonds was erg lekker en verfijnd. De wijnkaart is top, maar aan de dure kant. De kamer was schoon en ruim, het bed prima. We maakten gebruik van het (kleine) zwembad en de sauna (werkte goed). Er is een bar en een salon (beide met haard): zeer gezellig. Het ontbijt was dik in orde. De service is familiaal en hartelijk (de bazin spreekt voortreffelijk Nederlands). Aanrader.

Kamertip: Kamers achteraan het hotel hebben zicht op de rivier.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018

Zeer goede ontvangst en service. Schitterende ligging voor wandelingen of mountainbikeroutes. Degelijke keuken. Diverse mogelijkheden voor ontspanning met overdekt zwembad en sauna. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Gezien ons verblijf van meerdere nachten gingen we voor een formule in half pension. Zeer goed onthaal en heel veel aandacht voor de klanten. Fantastische keuken en uitgebreid menu met zeer lekkere kazen, bovendien zeer kindvriendelijk (mogelijkheid tot andere gerechten uit het menu). Ruime keuze aan het ontbijtbuffet. Zeer mooie wijnkaart en ruime keuze bieren en dranken. Kamers voorzien van alle uitrustingen. Bovendien mogelijkheid tot wellness (zwembad, sauna en hamam) na een mooie wandeling in het hart van de Ardennen en de zeer mooie streek van de Haute-Lesse.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 15 september 2017

Mooie ‘auberge’ super rustig en idyllisch gelegen. We werden hartelijk verwelkomt en de kamer bood alle comfort. Het was heerlijk rustig slapen. We genoten van een uitstekend lunch gerecht op het terras. De Lesse vallei biedt prachtige wandelmogelijkheden. In de tuin van het hotel is het heerlijk verpozen bij goed weer. De kwaliteit van het diner was uitstekend. Ook het ontbijt was heel correct. Enig minpuntje, de eetzaal van het restaurant mist de gezellige sfeer die je associeert met ene Ardeense Auberge.

Datum van verblijf: juli 2017