TripAdvisor

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Blak bij een mooie baai met parasols en bedjes (gebruik Google Maps) is deze taverne gelegen. Het bracht ons terug bij onze eerste vakanties in Griekenland, authentieke taverne, keuken toegankelijk en middels vitrine kan je aanwijzen waar je trek in hebt, prachtig slow cookies pork Belly , kip In Citroën , traditionele gerechten in super romantische ambiance in schaduw van terrassen. Zeker langs gaan!!

Datum van bezoek: juni 2019

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke taverne

Inmiddels voor de tweede keer hier gegeten
( na 5 jaar) en overtreft onze verwachtingen . In de keuken kan men kiezen uit 5 verschillende gerechten combineren, kan uiteraard ook het was weer een smaak explosie in dit mooi gelegen eenvoudige taverne .

Komen er zeker nog terug

Datum van bezoek: mei 2018
1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een vermelding in de informatie van onze touroperator werden wij op dit restaurant attent gemaakt. Wat een prachtige plaats boor een restaurant, zo dicht bij het altijd drukke Fiscardo.

Hier geen hordes langslopende toeristen, maar een rustig intiem strand zinder ligbedden en parasols.

Daarbij een taverna die heerlijke Griekse gerechten bereid en serveert.

Hetgeen je wilt eten kan je kiezen in de keuken, of van het grote schoolbord dat boven de keuken hangt.

Echt genieten op zijn Grieks dus.

Datum van bezoek: juni 2017
22 september 2015 beoordeeld

Hier gekomen door een bezoek aan alaties beach.
Wat was het geweldig, leuk strand voor de deur, erg gezellige setting en bovenal echt heerlijk eten.
Er is geen vast menu, moeder kookt wat er is en daar kan je uit kiezen. Genoeg en divers voor iedereen.
Wij wilden alles wel proberen en hebben derhalve avonds niets meer gegeten.
Salade goed, kings prawns goed, varkensvlees heerlijk, groente taart heerlijk en in onze top 3 wat betreft de tzatziki test.
Wat ons betreft moet je hier een keer zijn geweest bij een bezoek aan kefalonia

Datum van bezoek: september 2015
29 augustus 2015 beoordeeld

Bij Ierusalem Beach gelegen, simpel maar goed restaurant met de authentieke Griekse keuken. Bijzonder vriendelijke Griekse familie met vader, (schoon)moeder en zonen die de zaak runnen. Het is heerlijk vertoeven in de schaduw van de druivenranken die over het terras rondom het restaurant groeien. Tip: tzatziki die uit zijn voegen barst van de knoflook. Heerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Odysseas Taverna bekeken, bekeken ook

Fiscardo, Kefalonia
Fiscardo, Kefalonia

In Odysseas Taverna geweest? Deel je ervaringen!