Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Eerst wat twijfel over het eten gehad want volgens diverse recenties was dit niet zo goed. Onzin dus. Fantastisch gegeten en personeel doet erg hun best om het naar je zin te maken. Over de kamers ben ik kort, niets mis mee, schoon, alles wat je nodig hebt is er. Niet super modern? Nee maar voor ons top. Uitzicht FANTASTISCH
Combi zwembad en strand voor de deur is heerlijk. Erg lekker gelunched ook bij het zwembad bij het hotel. Personeel doet er alles aan om je vakantie geweldig te maken. Bar bij hotel is jammer genoeg wel wat saai in de avond daar zou iets meer mee gedaan kunnen worden maar het uitzicht maakt dan weer veel goed

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Geweldige lokatie. Goede kamer mooi terras en zwembad met prachtige uitzichten. Zeer vriendelijke bediening. Veel leuke en goede restaurants op loopafstand. Akron beach is erg goed, wel vantevoren reserveren! Dat geld ook voor de boten van Michalis die je daar kunt huren

Zou het zo weer boeken

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018

Het hotel ligt fantastisch, op een klif waardoor je aan 1 kant zeezicht hebt en aan de andere kant strand/ zeezicht. De inrichting van het hele hotel is oubollig maar dit heeft wel charme. De kamers zijn ruim genoeg en schoon, zelfs de airco was goed schoon. Iedere dag schone handdoeken en 2 x bedden verschoond in 1 week. Ook worden shampoo, zeep en badschuim bijgevuld. Koelkast op de kamer. Het balkon is ruim genoeg voor 2 personen en je hebt privacy omdat het ingebouwd is. De bedden zijn prima en ook het hoofdkussen heeft een goed volume. Het ontbijt is uitgebreid, al is het brood wel wat droog. Wij hadden voor 1 week half pension geboekt wat ons maar 30 euro pp extra kostte. Voorgerecht en salade kun je niet kiezen: het is dus eten wat de pot schaft. Hoofdgerecht: keuze uit 4 verschillende dingen waarvan er altijd 1 een cheeseomelet is. Ben je vegetariër dan eet je dus iedere dag hetzelfde. Dessert is in buffetvorm en voldoende variatie. Wij hebben heerlijk gegeten wat eigenlijk niet uit kan voor die prijs. Wij hebben wel onze ogen uitgekeken hoe sterk de hiërarchie nog leeft. De meisjes rennen zich rot en zeulen met zware bladen terwijl de beide heren alleen de bestelling opnemen of noteren wie er het restaurant inkomt. Toen ik aan de receptioniste vroeg waarom het zo ouderwets eraan toeging vertelde zij mij dat de eigenaar 93 jaar is en dagelijks aanwezig is en er ouderwetse principes op na houdt. Het personeel werkt hard, is super vriendelijk en behulpzaam en zou voor mij een reden zijn om terug te gaan naar dit hotel: geen moeite is hen teveel. Het zwembad is zoals het is: zo uit een reisbrochure. Fantastische ligging, voldoende ligbedden en een poolbar waar je een heerlijke lunch kunt bestellen. Het hotel ligt te ver van het centrum om te lopen voor ouderen. In de omgeving zelf is er niet veel te doen. Maar ik kan dit hotel aanraden, voor de netheid, de service, de vriendelijkheid en de kwaliteit van het eten. Al zou ik Elena ( receptioniste) niet geloven de volgende keer als zij zegt dat er 4 volwassenen met 4 koffers in 1 taxi passen ;) S'agapo Elena !

Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben in de maand juni 2018 ruim 12 dagen van onze vakantie doorgebracht in dit hotel. Wat een geweldige plek op het eiland Corfu. Inderdaad vanuit alle hotelkamers zeezicht. Of op de Ionische zee of op de baai welke vanuit het hotel met trappetjes is te bereiken. Helaas dus niet geschikt voor de wat minder mobiele toeristen.
Geweldige service in het hotel, vriendelijke mensen die service hoog in het vaandel hebben stasn.
Komen zeker terug.

Beoordeeld op 3 november 2017

Na vele luxeresorts in Griekenland, wilden we wel eens terug naar het essentiële. Dit hotel uitroepen tot "uitstekend en nooit gezien" is over de top, maar ere wie ere toekomt.
Een ouder traditioneel Grieks hotel dat weliswaar hier en daar dringende restyling nodig heeft, maar de ligging is onverbeterlijk. Elke kamer is inderdaad "a room with a view", en wat voor één. De kamers zijn in orde, leuk balkon en perfecte verandadeuren met horren inclusief. De badkamers zijn verouderd, iets muffig maar wel kraaknet. Het restaurant heeft eveneens een geweldig uitzicht (elke ruimte van het hotel trouwens). Over het eten: na heel wat negatieve reacties op beoordelingssites lagen onze verwachtingen heel laag. Toch hebben we het diner een kans gegeven. Toegeven, wereldklasse kan je er niet vinden, maar wat een overheerlijke "ouderwetse" Griekse keuken. Neem daarbij de vriendelijkheid en spontaniteit van het personeel voor ogen, en alles was tien dagen lang heel lekker. Eerlijke wijntjes voor "ondermaatse" prijzen. Gezellige buitenbar, lekker drankjes. Ook een pluim voor het personeel aan het zwembad, Deze infinity pool kan wat uitzicht betreft, meer dan concurreren met heel dure resorts.
Tot slot toch nog een opmerking: wij wensen de maître van het restaurant en de barkeeper in de hoofdbar iets meer plezier in het leven toe, het zou fantastische uitwerking hebben op de klanten en het hotel een meerwaarde geven.. Voor de rest, alles top en zeker iets om binnen enkele jaren terug te keren. Het oude Griekenland op zijn best. Dank je wel Akrotiri.

Kamertip: De twee hoogste verdiepingen hebben een nog spectaculairder zicht
Datum van verblijf: augustus 2017