“Prima lunch met mooi uitzicht!”
Beoordeling van Keramidaki restaurant

Keramidaki restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 18 Restaurants in Nikiana
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld

Omdat het dicht bij ons hotel was hier ‘even’ gaan lunchen. Door de uitgebreide menu kaart konden we niet kiezen en lekker veel besteld. Geholpen door een vriendelijke ober die ook een beetje onze taal probeerde te spreken. Top uitzicht hadden we en na een toetje van het huis met een zeer voldaan gevoel vertrokken!

Datum van bezoek: augustus 2020

11 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van alle restaurantjes waar ik tot nu toe heb gegeten op dit eiland, viel deze wel heel erg tegen. Buiten het mooie uitzicht wat je hebt en het lekkere eten is de bediening niet heel erg gezellig. Interesseerde zich vooral niet in de gasten. Misschien komt dit omdat we echt op het einde van het hoogseizoen kwamen en er geen andere gasten te bekennen waren..

Datum van bezoek: oktober 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De baas was een geen-Eengels sprekende hork die bij elk Engels woord keek of hij Afrika zag zinken. We wilden alleen wat drinken maar kregen ongevraagd brood op tafel en daarbij verontwaardigde opmerkingen dat we geen maaltijd wilden bestellen.
De kaart was vrij basic en de prijzen hoog.
Er was geen rookvrije zone op het terras.
We zijn hierdoor vlotjes vertrokken waarbij we werden aangesproken door een dame en heer die probeerden de zaak (zo te horen niet voor het eerst) nog te lijmen Maar dat was te laat.

Datum van bezoek: juli 2019
19 juni 2019 beoordeeld

Na een dagje toeren over het eiland hier om 19:00 aangeschoven voor het diner. Tafeltje uitgezocht waarbij er na korte vraag water en brood op tafel wordt geschoven. Vrouw en dochter nog even naar toilet en ik in de menukaart gedoken. Vroeg of de zwaardvis vers was en werd meegenomen naar de koeling alwaar andere verse vis was opgeslagen en kreeg uitleg waarbij ik het gevoel kreeg (door de houding van naar ik aanneem de baas) te moeten beslissen wat ik zou kiezen. Duidelijk gemaakt dat ik wilde wachten op de anderen voordat we beslisten. Dochterlief ging voor verse Dorade en vrouwlief voor rode baars...wat kan er fout gaan...Ik hield het bij kip met champignon-roomsaus waar ik blij van werd. heerlijke huiswijn erbij (0.5L - €4.5) kleine salade erbij. Allemaal heerlijk gegeten, goede bediening door jongens in blauwe t.shirts en op verzoek werd ipv "herrie" muziek traditionele griekse muziek opgezet. nog een klein nagerecht van het huis (meloen met kersen) voordat ik ging afrekenen..
...en dat viel niet in de smaak... ze rekenden €55 voor de 2x vis... totaal €75 armer... toch wel nare bijsmaak aan over gehouden...
Tip. zorg dat je vooraf zeker weet wat je voor verse(!!!) vis betaald of houd je aan de menukaart.

Datum van bezoek: juni 2019
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zagen dat deze plek gemiddeld een 3,5 scoorde. Normaal gaan we dan niet, maar de plek is prachtig. Partner had 2 eigen gemaakte hamburgers met Griekse frites(dus ietwat slapjes). Ik had mosselen met feta. Heerlijk, maar het had allemaal wat warmer qua temperatuur gemogen.
Ook hier wederom bij de koffie een klein "Zoetje". Griekse yoghurt(denk ik) met gekonfijte druiven. Ondertussen genieten van het uitzicht.
Overigens had de muziek wat zachter gekund.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Keramidaki restaurant bekeken, bekeken ook

In Keramidaki restaurant geweest? Deel je ervaringen!