Beoordeeld op 2 april 2019

Super mooi appartement in een mooi complex. Keuken van alle gemakken voorzien. badkamer was volgens mij net gerenoveerd en heel mooi. fijn parkeren in de parkeergarage. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 11 oktober 2017

Heel mooi complex met een prachtig aangelegde, en perfect onderhouden, tuin.
De appartementen zijn ruim, netjes en schoon.
Er is maar 2x per week schoonmaak met nieuwe handdoeken.
Verder is er een speciaal buitenzwembad voor volwassenen.
Dit complex is een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 5 januari 2017

Een aanrader voor wie van rust houdt en toch van alle gemak voorzien wil zijn.
De appartementen zijn meer dan goed uitgerust. Lekker bed, mooi keuken en vooral RUIMTE! erg prettig als je met een puber op vakantie bent ;-)

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi groot appartement, goed om te delen met vrienden (meerdere badkamers), ruime woonkamer en uitgebreide keuken en 2 balkons. Schoon en goed onderhouden. Supermarkt in de buurt.
Wij zaten in 2 verschillende appartementen, in de eerste heerlijk grote inloopdouche en wat luxer apparatuur dan het 2e appartement maar alles is er. Op loopafstand van strand en restaurants.
Enige minpuntje was de zwembadinstallatie, deze hoor je de hele dag alsof er een grote wasmachine aan het centrifugeren is, moet wel eerlijk zeggen dat je na paar dagen niet meer bewust van bent en 's nachts is het uit.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 4 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hierheen gekomen voor een bruiloft. Appartement samen met een ander stel was mooi en groot met een eigen woonkamer, aparte keuken en 2 badkamers. Ook een groot balkon met hoekbank waar je lekker kon ontbijten. Het personeel is aardig, alles is prima onderhouden en netjes schoon. Bed was voor mij beetje aan de harde kant.

Datum van verblijf: oktober 2016