“Heerlijk geluncht met mooi uitzicht”
Beoordeling van Taverna Florida

Taverna Florida
Geclassificeerd als nr. 27 van 41 Restaurants in Vasilikos
Keukens: Grieks
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht bij dit leuke familie restaurant. Mooi uitzicht, helaas aan de andere kant een redelijk drukke weg. Eten en gastvrijheid waren beide perfect.

Datum van bezoek: augustus 2021

29 mei 2021 beoordeeld

Dichtbij ons resort hier kunnen eten met geweldig uitzicht. De porties vlees zijn groot, houd daar in je keuze rekening mee. De bediening van dit familie restaurant is vriendelijk en de prijzen zijn erg gunstig bedankt!

Datum van bezoek: mei 2021
19 september 2020 beoordeeld

Op loop afstand van ons appartement complex, al wandelend kwamen we het tegen.
2x heerlijk gegeten, vooraf wat verschillende voorgerechten gegeten , heerlijke tzazikki,knoflookbrood, en het aller lekkerste was het hoofdgerecht."Grilled Prawns" die waren super heerlijk.En een heerlijk toetje van het huis
De eigenaresse was heel vriendelijk, en ondanks de corona tijd bleef ze vrolijk en optimistisch..
Het uitzicht is ook heel mooi!
Al met al een dikke 10!

Datum van bezoek: september 2020
10 juli 2019 beoordeeld

Hele fiine plek voor koffie en lunch, dat zit je heerlijk in de zon of schaduw. Je kunt er ook dineren, maar dan is er geen zon meer. Omdat het wat hoger ligt, kijke je uit over de zee tot aan het volgend eiland!

Datum van bezoek: mei 2019
22 juni 2019 beoordeeld

Dit restaurant meerdere keren bezocht tijdens onze vakantie. Meestal vragen we advies en hoor je vanzelf wat er die dag is. Heerlijke kokkinisto ( beef) en de chicken gyro is heerlijk. Vriendelijke mensen. Goede salades en grote porties. Elk keer lekker gegeten.
We gaan er zeker vaker eten als we weer op Zakynthos zijn.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Taverna Florida bekeken, bekeken ook

In Taverna Florida geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.