“Werelds!!!”

Restaurante & Bar Quinta da Saudade
Geclassificeerd als nr. 1 van 38 Restaurants in Guia
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond dat we hier aankwamen zaten ze vol maar vanwege de goeie recensies hadden we voor de avond erna gereserveerd. Dit is geen restaurant waar je zomaar kan komen aanwaaien je moet wel echt reserveren. De volgende avond kwamen we aan en werden meteen warm en persoonlijk ontvangen. 3 gangen hadden we genomen en elk gerecht was genieten. Dit is zeker een aanrader!! De service is perfect. Personeel is vriendelijk en heel persoonlijk. Hier weten ze echt hoe de horeca werkt! Super gegeten kan niet anders zeggen dat dit zeker een verborgen schat is!

Datum van bezoek: oktober 2018

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we warm ontvangen, egt een heerlijke autenthiek restaurant van binnen en buiten!!
Het ligt net even buiten albufeira( let goed op want je rijd er zo voorbij) we hebben beide iets van de chefs specials genomen.. zonder meer egt werelds
Ik zou dit zeker aanraden!!!.
Let wel op, bel van te voren om te reserveren want het zit zo vol.
De prijs is super en de bediening is zeer vriendelijk en heel persoonlijk.. we hadden een fles wijn en elke keer als ik wou bij schenken stonden ze alweer klaar om het voor ons te doen!!.
Kortom dit moet je hebben gedaan!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons vakantie in Albufeira waren we opzoek naar een eerlijk authentiek lokaal restaurantje en kwamen via Tripadvisor bij Quinta da Saudade terecht. Wat een geweldig klein restaurantje op een mooie plek, het eten was zeer lekker, het personeel zeer klantvriendelijk en super lief en behulpzaam met ons 2 jarig dochtertje, die tevens lekker gegeten heeft. Zeker een aanrader en mochten we terug naar Albufeira komen dan eten wie hier zeker nogmaals.

Datum van bezoek: juni 2018
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige plek. De reis er naartoe was als een belevenis en als het interieur het kan verraden dan zie je meteen dat het een verborgen schat is! Met dagverse producten wordt er met veel enthousiasme geserveerd. De meest heerlijke gerechten gepresenteerd door vriendelijk en gezellig personeel. We kwamen met 4 gezinnen, belde een uur van tevoren op en het was goed dat we kwamen. Wat een heerlijke avond hebben we er gehad. We komen zeker snel terug!

Datum van bezoek: mei 2018
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de bediening als het eten was uitmuntend. Eerlijke prijs en goede bediening. 2 kinderen was geen probleem. Al hadden we zelf wel even de twee stoeltjes uit ons huis meegenomen. Sowieso een tip om te doen. Kortom een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Restaurante & Bar Quinta da Saudade bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Restaurante & Bar Quinta da Saudade geweest? Deel je ervaringen!