“Ster verloren”
Beoordeling van Colobus Shade

Colobus Shade
Geclassificeerd als nr. 11 van 60 Restaurants in Diani Beach
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger zeer lekker en vriendelijke behulpzame staf
Heden werkt het niet meer
Kwamen altijd voor de crab en vis maar had de indruk dat het hen allemaal teveel was

Datum van bezoek: maart 2020

17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

boekten voor 4 man en achteraf voor twee man meer
de vis was ok maar we kregen geen rijst of frieten of groenten meer
de betaling moest cash worden gegeven, waarschijnlijk voor persoonlijk gebruik
echt tegengevallen !!

Datum van bezoek: maart 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

voeten in het zand
vriendelijke bediening
super vers
probeer de crab indien vooradig
vaste waarde voor mij

Datum van bezoek: januari 2020
7 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor ons, 60 plussers, het neusje van de zalm. Heerlijke kreeft en garnalen. Je zit met je voeten in het zand. Ernaast repareren de vissers hun netten. De bediening is vriendelijk. Ook is er een bont gezelschap wat kettingen rijgt ernaast. Alles is vers tegen een klein bedrag. Een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
16 oktober 2018 beoordeeld

lekker eten voor een goedkope prijs, vriendelijke bediening, vooral zeevruchten zijn er erg lekker, alles van de bbq

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Colobus Shade bekeken, bekeken ook

In Colobus Shade geweest? Deel je ervaringen!