Beoordeeld op 25 augustus 2018

Hotel is dringend aan renovatie toe, airco in de kamer werkt zo goed als niet, bedden zijn aan vervanging toe. Liften blijven dikwijls blokkeren, wij hebben er 2x in vast gezeten, als je op de bel duwt komt er geen respons. vanaf dan de trap genomen... niet aangenaam 8 verdiepingen met 40°C. Weinig personeel is er vriendelijk. Eten oké, all-in drankjes matig, weinig keuze en nooit dezelfde hoeveelheid alcohol, waardoor het soms niet te drinken is van de sterkte. Er hangt hier ook een verschrikkelijke geur die in vlagen naar boven komt.
Positief is dat je geen bedje moet reserveren aan het zwembad (nog nooit meegemaakt!), watersporten dichtbij en een fantastisch uitzicht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2017

All-inclusieve formule is gelijk aan volpension. Alleen op de restaurantetage is eten verkrijgbaar (snacks hebben wij in twee weken niet kunnen ontdekken) Bij het zwembad is alleen water en gezien de ontelbare trappen naar boven, loop je niet even voor een drankje. Balen dus, want de prijs is wel gebaseerd op all-inclusieve. Eten was verder prima. Hotel is een beetje aan een opknapbeurt toe. Te weinig strandbedjes bij het zwembad maar wel een prachtig huiself om te snorkelen. Mensen met gezondheidsproblemen kunnen beter uitkijken naar een andere accommodatie, door de ligging moet je vele trappen op en af!!

Familiekamers is hier niet meer 1 grote kamer met bijgezette bedjes. Geen ruimte meer voor je koffers. Hebben we ook wel eens beter gehad. Wij gaan hier niet meer heen.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Redelijk, schitterend ligging!!! Dacht dat ik in Frankrijk zat, bijna allemaal Fransen. Eten redelijk zon volop dus dat maakt alles goed!! Bediening zeer vriendelijk. Weinig te doen in naaste omgeving men moet verder weg om vertier te zoeken. Kamers zijn verouderd maar met mooi uitzicht en grote balkons.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is super verouderd de bedden schommelen als een zeeboot op ruwe zee.

Een kamer met zicht op de tuin is een kotje met een raam van 60 x 80 met de daken van de onderliggende kotjes
Verder moet je bergbeklimmer zijn om bij het hoofdgebouw te komen.
Wanneer een bus Fransen komt worden ze verwelkomt Door de animatie. Dit hebben wij niet gehad. Wel het drankje.

Het eten is matig en slecht van temperatuur.
Kortom absoluut geen aanrader

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prijskwaliteit een echte aanrader!! Vriendelijk personeel, propere accommodatie, lekker en voldoende keuze van eten (wordt tot het laatste moment aangevuld). Mooie ligging!! Veel trappen maar wisten we op voorhand.

Datum van verblijf: september 2016