Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Werkelijk niets op aan te merken. Prachtige locatie, heerlijk eten (aanrader aan het strand a la carte). Buffetten zijn ook perfect. Bediening (ook aan het zwembad) verdient complimenten. Mooie kamers met prachtig uitzicht. Ruim opgezet en medewerkers ontzettend behulpzaam.

Datum van verblijf: juni 2018
AGM_Hotel_Manager, Διευθυντής van Atlantica Grand Mediterraneo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear Angelique L,

Thank you very much for taking the time to share your Grand Mediterraneo experience on TripAdvisor!

Of course it's a great pleasure for all of us to know that you enjoyed your overall stay and that the staff took good care of you!

We really hope to host you once again in the future on our beautiful island!

Beoordeeld op 9 september 2017

Fantastisch gelegen, zeer mooie locatie.
Lekker eten, goeie bediening maar vooral met dank voor de vakantiesfeer gebracht aan de bar door Vassislis, Stephanie en Zina. Zoals Vassilis het noemde : welcome to the paradise !
Bedankt aan dit trio om onze vakantie perfect te maken.
Dit geven wij zeker door aan onze vrienden.
Groetjes van de Belgen
Karin en Guido

Datum van verblijf: september 2017
AGM_Hotel_Manager, Γενικός Διευθυντής van Atlantica Grand Mediterraneo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017

Dear Karin1730,

We are glad that you enjoyed your overall stay and we hope to see you again in the not too distant future.

Best Regards,

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Dit is een zeer mooi hotel met alles erop en eraan. Het personeel doet zijn uiterste best om het je naar je zin te maken. Het eten was lekker en de buffetten meer dan uitgebreid. Iedere dag zijn er de standaard zaken + meer dan voldoende variatie. Als iemand beweert dat er iedere dag hetzelfde op het menu staat, dan vraag ik me af wat die mensen thuis gewoon zijn om te eten.
De kamers worden iedere dag perfect onderhouden.
Tip: een handborsteltje + een vuilblik op de kamer zou handig zijn.
Wanneer je naar het strand en in zee gaat kunnen er wat steentjes in je badpak kruipen en dan is het vervelend dat deze in de badkamer verspreid liggen. Dit komt wat onrespectvol over t.o.v. het onderhoudspersoneel.
Elke dag is er animatie rond het zwembad en ze organiseren een bezoek aan een lokaal iets bv. imker, kerkje,..
De laatste dag van de vakantie was de lift stuk. Er werd voldoende personeel ingezet om de gasten te vervoeren met een wagen of golfkarretje.
In de lift kan het in de loop van de dag wel warm worden. De airco valt uit, waarschijnlijk door de warmte. Hier zou men een ander soort airco kunnen installeren die de warmte wel aankan.
Wanneer je iets nodig hebt, kan je terecht in het mini winkeltje in het hotel.
Voor de uitstappen hebben wij een auto gehuurd voor 4 dagen. Dit was teveel, 2 max. 3 dagen is voldoende. Gezien het eiland niet zo groot is, kan je gerust een paar locaties per dag combineren.
Eén dag hebben Kanoni, Achillion Palace en een klooster bezocht. De tweede dag zijn we via bergdorpjes naar Peroulades (prachtig!) en Pantokrator gereden.
Corfu stad hebben we met de Green Bus gedaan. Dit was ideaal, de bus stopte en zette ons terug af vlak voor het hotel.
Voor een volgende reis zullen we zeker terug een hotel van Sensimar kiezen.

Datum van verblijf: augustus 2017
AGM_Hotel_Manager, Γενικός Διευθυντής van Atlantica Grand Mediterraneo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2017

Dear verdonckjan,

Thank you very much for the amazing review!

It's an honor to know that you enjoyed your overall stay with us and that you found our staff friendly and efficient!

We are looking forward to seeing you once again soon!

Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie, zeer hartelijk personeel, super lekker eten - het hele team gaat er tenvolle voor !
Echt een echte aanrader.
Als je een probleempje hebt (kluis gesloten door verkeerde handeling) wordt dit binnen zeer korte tijd opgelost .

Datum van verblijf: juli 2017
AGM_Hotel_Manager, Γενικός Διευθυντής van Atlantica Grand Mediterraneo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017

Dear cloruiselede,

Thank you so much for sharing your Grand Mediterraneo experience on TripAdvisor!

I'm going to pass personally all your kind comments to the staff involved. Such reviews give us courage not to give up the hard work!

We really hope that you will give us the chance to host you once again in the future and from our part I can assure you that we are going to do the best to make your next stay here just as memorable!

Beoordeeld op 22 juli 2017

We zijn net terug van 2 weken in het hotel en hadden daar op corfu een super vakantie.
Het eten en de kamers zijn super ,de omgeving en uitzichten prachtig (een droom ) .Heel mooi gelegen voor wie graag wandelt er liggen wat kleine dorpjes waar te je voet (in de bergen )naar toe kan ,echt tussen de plaatselijke bevolking.Het hotel ligt op een klif ,dus naar het strand helemaal naar beneden ,zwembad helemaal boven .Meestal deden we het te voet ,er rijden regelmatig wagentjes van boven naar beneden dus dat is allemaal ok .Aan het zwembad vonden we het heel druk veel te druk ja want het strand is niet echt gemakkelijk bereikbaar . Het barpersoneel en restaurantpersoneel is super vriendelijk ,die man van de handdoekenservice vonden we echt een onbeleefde en arrogante bok die alles naar zijn hand zet om zo weinig mogelijk te moeten werken !! De captains en dames zijn gewoon gemaakt vriendelijk overdreven ,dat het ongemakkelijk is sommigen lopen gewoon over u van hun eigen ingenomenheid .Een heel slechte organisatie van hun kant en zouden misschien beter zelf eens meer de handen uit de mouwen steken in plaats van slechte commentaar te geven op de obers en dienstmeisjes.We waren er soms zelf ambetant van , ze willen 5 sterren creëren op de kap van personeel en zo werkt het niet !!! Maar in ieder geval dikke pluim voor de keuken en al het dienstpersoneel al de rest is dik overdreven . Wij hadden een super vakantie die we zelf waar gemaakt hebben en de heel veel vriendelijke contacten met obers ,dienstmeisjes en barpersoneel DANK U WEL lieve mensen ,.de rest was zeer formeel en gemaakt dat zijn we in griekenland niet gewoon !!!!!!!!

Kamertip: Zo hoog mogelijk voor de mooie uitzichten
Datum van verblijf: juli 2017
AGM_Hotel_Manager, Γενικός Διευθυντής van Atlantica Grand Mediterraneo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Dear luc v,

Thank you very much for taking the time to share your Grand Mediterraneo experience!

All the feedback is really important to us and we are going to examine every single detail mentioned thoroughly.

Enjoy the rest of the summer and hopefully we will see you again soon!

Best Regards,