sabinederijck
Deinze, België

Prachtig huis in schitterende omgeving, gerund door topmensen!

5,0 van 5 bollen23 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wendy regelde voor ons excellente driver voor 3 weken, Sasanka was echt top! Begreep perfect waar we wel en niet heel wilden. Was constant, zonder dat we er last van hadden, bezig met regelen van fuel.
Halverwege de rondrit logeerden we enkele dagen in het prachtige huis van Wendy en Nera. Een ware oase van rust waar je kan genieten van het dorp, prachtige omliggende natuur en de heerlijke kookkunsten van Nera. Na een uitstap naar Kandy was het zalig om terug te keren naar de rustgevende omgeving.
Nera kan werkelijk alles voor je regelen, zelfs in de huidige crisis is het belangrijk voor hen dat de toeristen die toch komen maximaal kunnen genieten.
Wil je naar Sri Lanka komen, twijfel dan niet en neem contact op met Wendy en Nera!
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Stunning beauty at evening.....
  • Agoda.com
5.5 km van Sandalwood Valley-Leisure Bug Sri Lanka Tours & Home Stay
Restaurant
Meer hotels in Butawatta bekijken
Beoordeeld op 17 mei 2020

Wendy heeft onze reis mee geregeld en gezorgd voor een fantastische chauffeur. Geen vraag was haar teveel en ook tijdens de reis checkte ze regelmatig of alles naar wens verliep. Heel leuk!
Halverwege onze reis hebben we in hun homestay zelf verbleven. Deze is prachtig gelegen in een klein dorpje, te midden van prachtige velden. Mooie kamer en supervriendelijke mensen! Onze kinderen vonden het super om met leeftijdsgenootjes te spelen en dan nog in hun eigen taal.
Heel fijne ervaring. Bedankt voor alles!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020

Wij waren 5 dagen in Sandalwood Valley en hebben enorm genoten van de gastvrijheid en nuttige informatie over Sri Lanka. De rondreis met Nera is onvergetelijk. Hier komen we nogmaals. Danku wendy, Nera en familie 🥰🐒🥳

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 1 november 2019

We verbleven 2 nachten in Sandalwood Valley waar we volledig tot rust kwamen. Prachtig uitzicht, zen gevoel, weg van alle drukte en stress. Wendy is een schitterende gastvrouw en haar schoonmama kan fantastisch koken.
De weg naar daar is al een avontuur op zich maar met onze schitterende driver Wassa was dit geen enkel probleem. Wassa was onze driver gedurende de hele week en heeft ons schitterende plekjes getoond in het mooie Sri Lanka.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 23 september 2018

Wendy en Nera hebben ons geholpen met het organiseren van onze droomreis. Zij heeft onze chauffeur geregeld en stond ons met raad en daad bij voor de perfecte organisatie van de reis. Bovendien hebben we ook 3 nachten verbleven in hun prachtige homestay, met een subliem zicht op de omgeving. Alleen al de weg er naar toe verdient een speciale vermelding. Mooie kamers , lekker eten, een fantastische famile , met een bijzondere vermelding van de 2 schattige dochtertjes en de hond . Wendy heeft ons meegenomen voor een prachtige wandeling in de omgeving. En als je ooit in een rivier wil zwemmen, dan moet je zeker ook naar daar gaan. Hun huis is een echte thuis voor iedereen die er verblijft Als jullie een unieke en onvergetelijke reis willen naar Sri Lanka, laat dit dan zeker organiseren door Wendy en haar echtgenoot Nera. Jullie zullen er zeker geen spijt van hebben.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 september 2018

Tijdens mijn zoektocht op het internet over hoe we een reis naar Sri Lanka (onze eerste Azië reis) best zouden aanpakken, kwam ik op de website van Sandelwood valley terecht. Na een mailtje aan Wendy stippelde ze voor ons een rondrit uit en regelde de huurwagen met chauffeur. Aan de hand van enkele suggesties van Wendy, reserveerden we zelf de hotelletjes/homestays. Vanaf de eerste kennismaking met Wassa, onze chauffeur en gids tijdens onze 18-daagse reis, wisten we dat het goed zat. Hij is een topchauffeur en -gids en een hele toffe en aangename man. We trokken met hem 18 dagen door Sri Lanka, hij zorgde ervoor dat alles vlot verliep, was steeds heel attent.
Ook het verblijf in de homestay van Wendy en haar familie was zalig. Hun huis is prachtig gelegen, de kamers voorzien van alle comfort. We werden verwend met lekker eten en konden er kennismaken met het lokale dorpsleven.
Kortom, wil je Sri Lanka op een ontspannen manier ontdekken, dan is dit echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018