CarineBuelens
Rumst, België

Zalig

5,0 van 5 bollen4 mrt 2020 beoordeeld
Wij waren 5 dagen in Sandalwood Valley en hebben enorm genoten van de gastvrijheid en nuttige informatie over Sri Lanka. De rondreis met Nera is onvergetelijk. Hier komen we nogmaals. Danku wendy, Nera en familie 🥰🐒🥳
Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
2.4 km van Sandalwood Valley-Leisure Bug Sri Lanka Tours & Home Stay
Gratis parkeren
Stunning beauty at evening.....
1.7 km van Sandalwood Valley-Leisure Bug Sri Lanka Tours & Home Stay
  • eDreams
4.4 km van Sandalwood Valley-Leisure Bug Sri Lanka Tours & Home Stay
Meer hotels in Butawatta bekijken
Beoordeeld op 1 november 2019

We verbleven 2 nachten in Sandalwood Valley waar we volledig tot rust kwamen. Prachtig uitzicht, zen gevoel, weg van alle drukte en stress. Wendy is een schitterende gastvrouw en haar schoonmama kan fantastisch koken.
De weg naar daar is al een avontuur op zich maar met onze schitterende driver Wassa was dit geen enkel probleem. Wassa was onze driver gedurende de hele week en heeft ons schitterende plekjes getoond in het mooie Sri Lanka.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 23 september 2018

Wendy en Nera hebben ons geholpen met het organiseren van onze droomreis. Zij heeft onze chauffeur geregeld en stond ons met raad en daad bij voor de perfecte organisatie van de reis. Bovendien hebben we ook 3 nachten verbleven in hun prachtige homestay, met een subliem zicht op de omgeving. Alleen al de weg er naar toe verdient een speciale vermelding. Mooie kamers , lekker eten, een fantastische famile , met een bijzondere vermelding van de 2 schattige dochtertjes en de hond . Wendy heeft ons meegenomen voor een prachtige wandeling in de omgeving. En als je ooit in een rivier wil zwemmen, dan moet je zeker ook naar daar gaan. Hun huis is een echte thuis voor iedereen die er verblijft Als jullie een unieke en onvergetelijke reis willen naar Sri Lanka, laat dit dan zeker organiseren door Wendy en haar echtgenoot Nera. Jullie zullen er zeker geen spijt van hebben.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 september 2018

Tijdens mijn zoektocht op het internet over hoe we een reis naar Sri Lanka (onze eerste Azië reis) best zouden aanpakken, kwam ik op de website van Sandelwood valley terecht. Na een mailtje aan Wendy stippelde ze voor ons een rondrit uit en regelde de huurwagen met chauffeur. Aan de hand van enkele suggesties van Wendy, reserveerden we zelf de hotelletjes/homestays. Vanaf de eerste kennismaking met Wassa, onze chauffeur en gids tijdens onze 18-daagse reis, wisten we dat het goed zat. Hij is een topchauffeur en -gids en een hele toffe en aangename man. We trokken met hem 18 dagen door Sri Lanka, hij zorgde ervoor dat alles vlot verliep, was steeds heel attent.
Ook het verblijf in de homestay van Wendy en haar familie was zalig. Hun huis is prachtig gelegen, de kamers voorzien van alle comfort. We werden verwend met lekker eten en konden er kennismaken met het lokale dorpsleven.
Kortom, wil je Sri Lanka op een ontspannen manier ontdekken, dan is dit echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Begin juli zijn we met grote verwachtingen vertrokken richting Sri Lanka. Na wat heen-en weer gemail met Wendy om samen een mooie rondreis te boeken konden we eindelijk voet zetten op Srilankese bodem! Aan de luchthaven staat onze vriendelijke chauffeur te wachten op ons. De start van een onvergetelijke vakantie! Onze chauffeur Wassa kon ons plaatsen laten zien waar je alleen maar kan van dromen! Hij liet ons proeven van alle mogelijke specialiteiten, afwijken van het voorgestelde programma was geen enkel probleem! Aangekomen bij Wendy om te overnachten stond iedereen klaar om ons te verwelkomen! Het voelde aan als thuiskomen! Prachtige nette kamers! Lekker eten gemaakt door de “mama” met de specialiteiten en niet “spicy”! De kinderen hadden de tijd van hun leven! Telkens stond Wassa klaar om ons een onvergetelijke dag te bezorgen! Heel behulpzaam en lief! We vertrokken met grote verwachtingen maar deze werden meer dan dubbel ingevuld! Dikke dank u voor Wendy en haar gezin en de chauffeur Wassa! Dank u!!!!! Dit was een topvakantie!!!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 maart 2018

Eind februari/begin maart 2018 zijn we 15 dagen naar Sri Lanka geweest via Leisure Bug.
Na een zoektocht op internet kwamen we bij Wendy van Leisure Bug terecht. Van bij het begin hadden we de indruk dat Wendy alles wou doen om van onze reis een unieke ervaring te maken. voor de reis bezorgde ze veel info specifiek naar onze eigen wensen. Ook tijdens de reis was ze altijd beschikbaar om er voor te zorgen dat alles zeer goed verliep.
Bij onze aankomst in de luchthaven werden wij heel warm onthaald door onze super vriendelijke chauffeur/gids Wassa die Wendy voor ons geregeld had. Samen met Wassa hebben we 15 dagen een fantatasche rondreis gemaakt met zoveel onvergetelijke en prachtige momenten.
De eerste 3 dagen verbleven we in de zalige homestay (Sandalwood Valley) van Leisure Bug waar we ongelooflijk verwend werden door Wendy, Nera en de rest van de gastvrije familie.
De kookkunsten van Wendy haar schoenmoeder waren overheerlijk. Het beste eten van de hele rondreis. We hadden hier eigenlijk gerust nog enkele daagjes langer kunnen verblijven. Echt een zalige plek waar je het leven van Sri Lanka op een unieke manier kan waarnemen.
De rest van onze reis verliep via Kandy, Sigiriya, Polonaruva, Nuwara Eliya, Ella en Mirissa. Wassa was een hele goede chauffeur/gids en altijd zo behulpzaam.
Kortom wij hadden het gevoel dat we de hele reis in de watten zijn gelegd. Bedankt Wendy, Nera, Wassa en rest van de familie voor deze unieke en onvergetelijke ervaring.
Een echte aanrader!!

Datum van verblijf: maart 2018