Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Als je wil weten hoe het is om in de hemel te verbijven, dan moet je bij Bianca en Marc zijn. De heerlijke kookkunsten van Bianca, de eeuwige glimlach van Marc, de mooie kamers, de heerlijke bedden, de lekkere pralientjes, de mooie omgeving ... volgens mij de hemel op aarde!!!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Voor de vijfde maal waren we er te gast en was het terug culinair genieten van de kooktalenten van gastvrouw Bianca. Het is er heerlijk te overnachten in één van de super mooie kamers ... van een persoonlijke verwelkoming tot het uitwuiven, alles was terug perfect en aangenaam. De locatie was terug de ideale uitvalbasis voor een flinke wandeling in de bosrijke omgeving ... wij komen zeker terug ...

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Deze B&B verraste ons na een ongeplande overnachting in de Ardennen. Een zeer vriendelijk koppel die je tot in de puntjes verzorgen. Het is niet goedkoop maar je krijgt er dan ook heel wat voor in de plaats: mooi afgewerkte kamers met badkamer en een top ontbijt: zelf noemen ze het een royaal koninklijk ontbijt en dat klopt ook. Van zelf gemaakte confituur, choco, yoghurt tot zelf gemaakt brood. Het Aga fornuis in de keuken is een eye catcher die de sfeer er onmiddellijk in brengt. Alles draait hier rond genieten. Het enige minpuntje voor mezelf was in de badkamer er was geen shampoo en bodymilk. Aangezien we niet van plan waren om te blijven, had ik dit niet bij. Ik had dit ook kunnen vragen, maar heb ik niet gedaan. Waarschijnlijk had de gastvrouw mij zeker verder geholpen. Hier gaan we zeker nog terug. Een aanrader voor wie net dat ietsje meer wil, hier krijg je dit zeker.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018

Na wat zoekwerk naar een culinaire B&B kwamen we terecht bij ‘Au 4 Saisons’.
Deze B&B is heel rustig gelegen wat heerlijk is als je wil ontspannen.
De ontvangst was hartelijk, net of we toekwamen bij goede vrienden, we voelden onmiddellijk de huislijke sfeer die deze B&B uitdraagt.
Na de verwelkoming en de korte babbel over de B&B werden we naar onze kamer geleid. Prachtige ruime kamer met zicht op de mooie natuur. Badkamer met inloopdouche met regensproeikop, zalig . . . Slapen op de Boxspring was top zeker als je problemen met de rug hebt.
Het ontbijt is koninklijk, een heel uitgebreide keuze uit charcuterie, kaas, vele soorten huisbereide producten, vers sinaasappelsap en fruitsalade, . . . en dan mag je nog een keuze maken uit welk soort eitje je wil, niets is de gastvrouw teveel.
Het 3 gangenmenu is sterrenniveau waardig, 3 heerlijk gerechten voorafgegaan door een aperitief met amuse en om af te sluiten koffie of thee. Gastvrouw Bianca beheerst hier duidelijk de kunst van het koken met haar AGA fornuis, voor de kenners van AGA, geen sinecure. Het is leuk om haar bezig te zien terwijl je reeds lekker aan de mooi gedekte tafel zit, dit is het werk van Gastheer Marc die alles tot in de puntjes van perfectie op tafel heeft gezet en als je dan als gast nog oog hebt voor detail dan weet je onmiddellijk, die man streeft de perfectie na.
Hij bedient de gasten gedreven en steeds met de glimlach met in het achterhoofd iedereen te verwennen.

Kortom, dit verlengde weekend zullen we niet snel vergeten, dit moet één van de mooiste/beste zijn wat we ooit op vakantie hebben meegemaakt.
Als de hemel écht bestaat is het hier en Bianca en Marc zijn de Engelen, de Engelen die hun gasten verwennen van bij het ontvangst tot het uitwuiven als je huiswaarts keert.

In deze hemel willen we zeker nog terecht komen . . .

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 23 oktober 2017

Prachtige B&B! Rustig gelegen, fantastische kamers en superlekker eten. Een culinair hoogstaande maaltijd die door de gastvrouw op haar AGA bereidt wordt. Alles tot in de puntjes verzorgt. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017