Beoordeeld op 13 mei 2018

Na wat zoekwerk naar een culinaire B&B kwamen we terecht bij ‘Au 4 Saisons’.
Deze B&B is heel rustig gelegen wat heerlijk is als je wil ontspannen.
De ontvangst was hartelijk, net of we toekwamen bij goede vrienden, we voelden onmiddellijk de huislijke sfeer die deze B&B uitdraagt.
Na de verwelkoming en de korte babbel over de B&B werden we naar onze kamer geleid. Prachtige ruime kamer met zicht op de mooie natuur. Badkamer met inloopdouche met regensproeikop, zalig . . . Slapen op de Boxspring was top zeker als je problemen met de rug hebt.
Het ontbijt is koninklijk, een heel uitgebreide keuze uit charcuterie, kaas, vele soorten huisbereide producten, vers sinaasappelsap en fruitsalade, . . . en dan mag je nog een keuze maken uit welk soort eitje je wil, niets is de gastvrouw teveel.
Het 3 gangenmenu is sterrenniveau waardig, 3 heerlijk gerechten voorafgegaan door een aperitief met amuse en om af te sluiten koffie of thee. Gastvrouw Bianca beheerst hier duidelijk de kunst van het koken met haar AGA fornuis, voor de kenners van AGA, geen sinecure. Het is leuk om haar bezig te zien terwijl je reeds lekker aan de mooi gedekte tafel zit, dit is het werk van Gastheer Marc die alles tot in de puntjes van perfectie op tafel heeft gezet en als je dan als gast nog oog hebt voor detail dan weet je onmiddellijk, die man streeft de perfectie na.
Hij bedient de gasten gedreven en steeds met de glimlach met in het achterhoofd iedereen te verwennen.

Kortom, dit verlengde weekend zullen we niet snel vergeten, dit moet één van de mooiste/beste zijn wat we ooit op vakantie hebben meegemaakt.
Als de hemel écht bestaat is het hier en Bianca en Marc zijn de Engelen, de Engelen die hun gasten verwennen van bij het ontvangst tot het uitwuiven als je huiswaarts keert.

In deze hemel willen we zeker nog terecht komen . . .

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 23 oktober 2017

Prachtige B&B! Rustig gelegen, fantastische kamers en superlekker eten. Een culinair hoogstaande maaltijd die door de gastvrouw op haar AGA bereidt wordt. Alles tot in de puntjes verzorgt. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Meest luxueuse en verzorgde B&B dat ik ken
Super netjes, prachtige kamers, fantastische keuken, lekkere passende wijn
Top gezellige inrichting
Ontbijt is overvloedig en allemaal vers of zelf gemaakt
MAX 8 PERSONEN
Een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017

Mooie en rustige lokatie in een stille omgeving. Vriendelijke ontvangst door gastvrouw en gastheer.
Ruime kamers en leefruimte met alle nodige comfort.
Uitgebreid ontbijt met veel zelfgemaakte produkten.
Culinaire gastentafel 's avonds is met veel liefde klaar gemaakt en dat proeft ge in uw bord, van begin tot einde.
Een aanrader voor iedereen die rust, mooie natuur, comfort en lekker eten wil combineren.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 2 april 2017 via mobiele applicatie

Prachtige chambres d'hote in een mooie rustige omgeving.
Zeer vriendelijke ontvangst door Marc en Bianca.
's Avonds een driegangen menu van topkwaliteit bereid op het AGAfornuis door de gastvrouw.
Heerlijk en overvloedig ontbijt.

Alles tot in de puntjes verzorgd, in een prachtig en gezellig kader.
Dat alles voor een heel redelijke prijs.

Wij komen zeker terug.

Francis en Lien