Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Meest luxueuse en verzorgde B&B dat ik ken
Super netjes, prachtige kamers, fantastische keuken, lekkere passende wijn
Top gezellige inrichting
Ontbijt is overvloedig en allemaal vers of zelf gemaakt
MAX 8 PERSONEN
Een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017

Mooie en rustige lokatie in een stille omgeving. Vriendelijke ontvangst door gastvrouw en gastheer.
Ruime kamers en leefruimte met alle nodige comfort.
Uitgebreid ontbijt met veel zelfgemaakte produkten.
Culinaire gastentafel 's avonds is met veel liefde klaar gemaakt en dat proeft ge in uw bord, van begin tot einde.
Een aanrader voor iedereen die rust, mooie natuur, comfort en lekker eten wil combineren.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 2 april 2017 via mobiele applicatie

Prachtige chambres d'hote in een mooie rustige omgeving.
Zeer vriendelijke ontvangst door Marc en Bianca.
's Avonds een driegangen menu van topkwaliteit bereid op het AGAfornuis door de gastvrouw.
Heerlijk en overvloedig ontbijt.

Alles tot in de puntjes verzorgd, in een prachtig en gezellig kader.
Dat alles voor een heel redelijke prijs.

Wij komen zeker terug.

Francis en Lien

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in de hemelsparadijs. Mooie verzorgde kamers, gezellige leefruimte, hartelijk ontvangst in de keuken, heerlijke gegeten met exquize bediening.

Wij komen zeker terug naar Marc en Bianca!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

Zo vriendelijk... zo gezellig ... zo lekker... gewoonweg thuiskomen. Van bij de obtvangst tot aan het uitwaaien gewoonweg top. Als het enige dat ontbrak de suikerpot was dan denk ik dat je dichtbij een 10 op 10 scoort Bedankt Bianca en Marc

Datum van verblijf: november 2016