Beoordeeld op 2 april 2017 via mobiele applicatie

Prachtige chambres d'hote in een mooie rustige omgeving.
Zeer vriendelijke ontvangst door Marc en Bianca.
's Avonds een driegangen menu van topkwaliteit bereid op het AGAfornuis door de gastvrouw.
Heerlijk en overvloedig ontbijt.

Alles tot in de puntjes verzorgd, in een prachtig en gezellig kader.
Dat alles voor een heel redelijke prijs.

Wij komen zeker terug.

Francis en Lien

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in de hemelsparadijs. Mooie verzorgde kamers, gezellige leefruimte, hartelijk ontvangst in de keuken, heerlijke gegeten met exquize bediening.

Wij komen zeker terug naar Marc en Bianca!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

Zo vriendelijk... zo gezellig ... zo lekker... gewoonweg thuiskomen. Van bij de obtvangst tot aan het uitwaaien gewoonweg top. Als het enige dat ontbrak de suikerpot was dan denk ik dat je dichtbij een 10 op 10 scoort Bedankt Bianca en Marc

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 18 juli 2016

2 keer hebben we gelogeerd in "Aux 4 saisons".

Een plaats waar je rust en zéér lekker eten kan vinden. Alles kraaknet en het eten is supervers. Ik heb de onbrekende TV op geen enkel moment gemist.

Dikke proficiat aan de uitbaters en doe zo verder!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 juni 2016

Verwenning op het hoogste niveau .

Niets ontbreekt , je bent hier "gast" in de brede zin van het woord .
Bianca en Marc staan steeds voor u klaar , je wensen worden werkelijkheid .
Schitterende kamers , zalige avondmalen aan een grote gastentafel , wat tenslotte de essentie is van een gezellige B&B .
Hier wordt niet op een centje gekeken om voor u de beste maaltijd te bereiden . Top !
Je kan er na een rijkgevulde dag nagenieten in het gezellige salon , eventueel bij het haardvuur en een heerlijke drank .
Bij goed weer is er het zalige terras om van de rust te genieten .
Bianca en Marc jullie hebben de juist inspiratie om het aangenaam te maken voor uw "hotes" .Doe zo verder .

Monique en Pol

Datum van verblijf: april 2016