Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

Zo vriendelijk... zo gezellig ... zo lekker... gewoonweg thuiskomen. Van bij de obtvangst tot aan het uitwaaien gewoonweg top. Als het enige dat ontbrak de suikerpot was dan denk ik dat je dichtbij een 10 op 10 scoort Bedankt Bianca en Marc

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 18 juli 2016

2 keer hebben we gelogeerd in "Aux 4 saisons".

Een plaats waar je rust en zéér lekker eten kan vinden. Alles kraaknet en het eten is supervers. Ik heb de onbrekende TV op geen enkel moment gemist.

Dikke proficiat aan de uitbaters en doe zo verder!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 juni 2016

Verwenning op het hoogste niveau .

Niets ontbreekt , je bent hier "gast" in de brede zin van het woord .
Bianca en Marc staan steeds voor u klaar , je wensen worden werkelijkheid .
Schitterende kamers , zalige avondmalen aan een grote gastentafel , wat tenslotte de essentie is van een gezellige B&B .
Hier wordt niet op een centje gekeken om voor u de beste maaltijd te bereiden . Top !
Je kan er na een rijkgevulde dag nagenieten in het gezellige salon , eventueel bij het haardvuur en een heerlijke drank .
Bij goed weer is er het zalige terras om van de rust te genieten .
Bianca en Marc jullie hebben de juist inspiratie om het aangenaam te maken voor uw "hotes" .Doe zo verder .

Monique en Pol

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 13 mei 2016 via mobiele applicatie

Ondertussen al 3 keer geweest en we gaan zeker nog terug! Altijd alles prima in orde. Kamers zijn gloednieuw en worden tot in de puntjes onderhouden. Het eten is om duimen en vingers af te likken! Bijna alles is eigen bereiding, tot de siroopjes toe. Een aanrader voor koppels die culinair willen genieten.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 29 oktober 2015

Marc en Bianca verstaan de kunst om je hartelijk te verwelkomen zodat je je onmiddellijk thuis voelt. Aux 4 Saisons is een smaakvol en gezellig ingerichte B&B. Alles is er kraaknet en tot in de puntjes verzorgd. De rustige ligging en comfortabele bedden bezorgen je een prima nachtrust. Na een verkwikkende regendouche wacht je een heerlijk en heel uitgebreid ontbijt met verse eigengemaakte en streekproducten. In de mooie omgeving van de Semois kan je prachtige wandelingen maken. Zalig is het om daarna je voeten onder tafel te steken. Bianca zet haar beste beentje voor om je een heerlijk 3-gangenmenu te serveren. Kortom: in Aux Saisons is het genieten met hoofdletter G!

Datum van verblijf: oktober 2015