Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aangenaam een uitgebreid bezoek

Heel aangenaam en uitgebreid bezoek! Vriendelijke gids die ons doorheen de geschiedenis van Omer ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
RobbeVandenberghe
via mobiele applicatie
Fijne rondleiding

Zeer interessant bezoek en rondleiding. Mooi en net bedrijf! Het proeven en het geschenk waren ... meer lezen

Beoordeeld op 11 april 2022
CathyJonckheere1972
Tenerife, Spanje
Lees alle 193 beoordelingen

Beoordeeld op 1 december 2021 via mobiele applicatie

Heel duidelijke rondleiding. De beste gidse die we ooit gehad hebben. Ze deed dat met heel veel kennis van het totale brouwproces.
Dikke pluim!!!

Beoordeeld op 28 november 2021

proficiat aan de brouwerij om de bezoekers met zoveel enthousiasme te ontvangen. De gids geeft boeiend uitleg over alle aspecten ivm het brouwen. Ook een zeer geslaagd industrieel gebouw dat super geintegreerd is in de stedelijke omgeving.

Beoordeeld op 28 november 2021

Uiterst boeiende rondleiding gekregen van gids Bart inclusief degustaties. Je hoeft niet persé een bierliefhebber te zijn om dit familieverhaal boeiend te vinden. Een echte aanrader.

Beoordeeld op 22 november 2021

Heel fijne ervaring, we waren er met een groepje van ODR,en heb van de uitleg en het proeven genoten.
En de fles als geschenk staat voor de zoon onder de kerstboom.
Bedankt ,Margareta.

Beoordeeld op 21 november 2021

Leerrijke ervaring , interessant als je van de streek bent om het verhaal te horen over het ontstaan van de brouwerij en vooral hoe de generaties er in voort leven , zeer mooie en propere brouwerij . Leuk om er te kunnen proeven in sfeervolle locaties .