Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Uiterst boeiende rondleiding op brouwerij Omer Vander Ghinst

Vorig weekend waren we op mannenweekend in St Denijs . Eén van de activiteiten was een bezoek aan ... meer lezen

gisteren beoordeeld
josdS6427YL
Zeer aangename rondleiding met vlotte gids

We hebben een zeer leuke rondleiding gehad met een vlotte gids die zeker zijn tijd nam om op onze ... meer lezen

gisteren beoordeeld
lucmI5678FQ
Lees alle 195 beoordelingen

Beoordeeld op 28 november 2021

proficiat aan de brouwerij om de bezoekers met zoveel enthousiasme te ontvangen. De gids geeft boeiend uitleg over alle aspecten ivm het brouwen. Ook een zeer geslaagd industrieel gebouw dat super geintegreerd is in de stedelijke omgeving.

Beoordeeld op 28 november 2021

Uiterst boeiende rondleiding gekregen van gids Bart inclusief degustaties. Je hoeft niet persé een bierliefhebber te zijn om dit familieverhaal boeiend te vinden. Een echte aanrader.

Beoordeeld op 22 november 2021

Heel fijne ervaring, we waren er met een groepje van ODR,en heb van de uitleg en het proeven genoten.
En de fles als geschenk staat voor de zoon onder de kerstboom.
Bedankt ,Margareta.

Beoordeeld op 21 november 2021

Leerrijke ervaring , interessant als je van de streek bent om het verhaal te horen over het ontstaan van de brouwerij en vooral hoe de generaties er in voort leven , zeer mooie en propere brouwerij . Leuk om er te kunnen proeven in sfeervolle locaties .

Beoordeeld op 16 november 2021

Sfeervolle en gezellige brouwerij (vooral de talrijke locaties waar geproefd kan worden :-) )
De moeite waard om eens langs te gaan.