Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tof bezoek aan een moderne brouwerij 👍

We hebben een zeer interessante rondleiding gekregen door een erg vriendelijke gids ( Bart) die op ... meer lezen

vandaag beoordeeld
Col2e95
Uiterst boeiende rondleiding op brouwerij Omer Vander Ghinst

Vorig weekend waren we op mannenweekend in St Denijs . Eén van de activiteiten was een bezoek aan ... meer lezen

gisteren beoordeeld
josdS6427YL
Lees alle 196 beoordelingen

Beoordeeld op 28 november 2021

Uiterst boeiende rondleiding gekregen van gids Bart inclusief degustaties. Je hoeft niet persé een bierliefhebber te zijn om dit familieverhaal boeiend te vinden. Een echte aanrader.

Beoordeeld op 22 november 2021

Heel fijne ervaring, we waren er met een groepje van ODR,en heb van de uitleg en het proeven genoten.
En de fles als geschenk staat voor de zoon onder de kerstboom.
Bedankt ,Margareta.

Beoordeeld op 21 november 2021

Leerrijke ervaring , interessant als je van de streek bent om het verhaal te horen over het ontstaan van de brouwerij en vooral hoe de generaties er in voort leven , zeer mooie en propere brouwerij . Leuk om er te kunnen proeven in sfeervolle locaties .

Beoordeeld op 16 november 2021

Sfeervolle en gezellige brouwerij (vooral de talrijke locaties waar geproefd kan worden :-) )
De moeite waard om eens langs te gaan.

Beoordeeld op 14 november 2021

Prachtige brouwerij om te bezoeken Heel interessant. Super goede gids die je meekrijgt in het verhaal. Prijs-kwaliteit dik in orde!