Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aangenaam een uitgebreid bezoek

Heel aangenaam en uitgebreid bezoek! Vriendelijke gids die ons doorheen de geschiedenis van Omer ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
RobbeVandenberghe
via mobiele applicatie
Fijne rondleiding

Zeer interessant bezoek en rondleiding. Mooi en net bedrijf! Het proeven en het geschenk waren ... meer lezen

Beoordeeld op 11 april 2022
CathyJonckheere1972
Tenerife, Spanje
Lees alle 193 beoordelingen

Beoordeeld op 14 november 2021

Zeker de moeite om eens een brouwerijbezoek te doen. De gids gaf een heel goede uitleg . Na de rondleiding proevertjes van de verschillende bieren en iedereen kreeg een geschenk

Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Meer dan een meevaller. Zeer vriendelijke gids, duidelijke uitleg over het brouwproces, wandeling doorheen de brouwerij
Proevertjes en geschenk.
De brouwerij zelf is de moeite. Industrieel erfgoed naast moderne infrastructuur. Allemaal picobello onderhouden.
K zou zeggen: niet twijfelen. Zelf komen zien en horen. Dit zal je geenzins spijten

Beoordeeld op 7 november 2021 via mobiele applicatie

Heel mooie en leuke ervaring. Martin was onze gids en heeft dit perfect gedaan. Zeer lekkere biertjes geproefd. Een grote aanrader.

Beoordeeld op 1 november 2021

Was een zeer interessante rondleiding en het was heel goed uitgelegd door onze gids Fred. Heel vriendelijke man! Je kon alles vragen wat je maar wou.
Zeker de moeite waard om eens een bezoek te brengen aan de brouwerij. Wij hebben er heel veel van genoten van de rondleiding en is voor herhaling vatbaar.
In de toekomst zal ik de brouwerij zeker nog gaan bezoeken.
Alleen jammer van het slechte weer maar voor de rest TIP TOP in orde!
Echt een aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2021
Beoordeeld op 31 oktober 2021

was een zeer boeiende bezoek alles perfect uitgelegd door de gids en dan nog een proevertje en een drankje en een cadeau meer moet dat niet zijn een echte aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2021